Ikona 04:00 min Ikona 19.04.2012

Przez ostatnie trzy miesiące firmy skupione wokół programu „Google dla Agencji” rywalizowały w dwóch kategoriach – do 10 i powyżej 10 pracowników zajmujących się na co dzień prowadzeniem kampanii linków sponsorowanych Google AdWords. 17 kwietnia w warszawskiej Fortecy podsumowano Wielki Konkurs Google i nagrodzono zwycięzców.

Rok 2010; powrót do przeszłości

Zanim o przebiegu tegorocznej rywalizacji, wynikach i samym „Google dla Agencji 2012”, cofnijmy się na moment do 31 maja 2010 roku. Otóż w ten dzień, w Teatrze Capitol, odbyła się jedna z pierwszych edycji spotkań agencji SEM z pracownikami Google Polska. Podczas eventu, obok prezentacji „guglarzy” i kuluarowych branżowych dyskusji, ogłoszono zwycięstwo Sunrise System w Internetowej Rewolucji, którą zorganizowało Google przy wsparciu Home.pl i Polskiej Konfederacji Pracodawców Lewiatan. Był to duży sukces naszej firmy, wyprzedziliśmy kilkadziesiąt agencji SEM, a dwóch pracowników Sunrise System, w nagrodę, miało okazję spotkać się z polskim zespołem Google w europejskiej centrali firmy w Dublinie.

Zostawiając na boku historię naszych zwycięstw w konkursach Google, nadmienię tylko, że w 2010 roku tryumfowaliśmy w kategorii firm zatrudniających do dziesięciu specjalistów zajmujących się kampaniami AdWords.

Rok 2012; historia lubi się powtarzać

12 stycznia 2012 roku ruszył Wielki Konkurs Google 2012, który można uznać za kontynuację Internetowej Rewolucji sprzed dwóch lat. Warunkiem udziału w tegorocznym przedsięwzięciu była współpraca z Google w ramach programu „Google dla Agencji” oraz wysłanie indywidualnego zgłoszenia. Natomiast o zwycięstwie w konkursie Google decydowała liczba nowo pozyskanych klientów AdWords, na kontach których do 10 kwietnia br. wykorzystanie środków musiało przekroczyć sumę 500 złotych.

Sama konkurencja podczas tych trzech miesięcy konkursu Google była bardzo poważna. Tym razem wystartowaliśmy w kategorii największych agencji, które zatrudniają powyżej 10 pracowników zajmujących się kampaniami AdWords. Na półmetku konkursu zajmowaliśmy drugie miejsce, w wyrównanej stawce trzech liderów. Od końca lutego liczyliśmy się tylko my, ClearSense (pierwsze miejsce na półmetku) i Kompan.

Koniec końców, rzutem na taśmę – jak to ujęli pracownicy Google – zwyciężyliśmy po raz drugi w konkursie dla polskich agencji SEM.

Górowaliśmy nad naszą konkurencją liczbą kont, które spełniły warunek wykorzystania odpowiedniej sumy w kampanii AdWords.

Nasz udział w konkursie Google i w konsekwencji – zwycięstwo – przyczyniły się do aktywizacji wielu nowych firm, które do tej pory nie korzystały z AdWords lub robiły to we własnym, często skromnym, zakresie. Konkurs Google był też okazją do rozbudowania istniejących już relacji biznesowych, zwiększenie zaangażowania finansowego naszych klientów i rozwoju nowych możliwości systemu AdWords.

Za okazane nam zaufanie – serdecznie dziękujemy.

 

Zamykając temat samego konkursu warto również wspomnieć, że nagrodą w tegorocznej edycji jest – podobnie jak dwa lata temu – wyjazd dla dwóch osób do irlandzkiej centrali Google na spotkanie z polskim zespołem Specjalistów AdWords.

„Google dla Agencji 2012”, czyli nastał czas YouTube

Podczas trzech sesji poświęconych innowacjom, produktom i sprzedaży prelegenci z polskiego i irlandzkiego Google skupili się na podsumowaniach, danych statystycznych i nowościach testowanych w systemie AdWords. Z całej stawki najciekawiej zaprezentował się Maciej Ołpiński, który mówił o strategii wykorzystania serwisu YouTube (tytuł prezentacji: AdWords for Video i nowe perspektywy dla agencji SEM). Widać wyraźnie, że obecnie duży nacisk kładzie się na potencjał reklamowy platformy Google. Jednak skoro w ciągu każdej sekundy do serwisu YouTube trafia około godziny materiałów video, to gra wydaje się warta starań i eksploracji.

Jak zawsze wysoki poziom swoich wystąpień trzymał Michał Kramarz, który wespół z Agatą Pilacińską-Jakubowską kontynuowali odwieczny spór handlowca z wykonawcą usługi, czyli w tym przypadku z opiekunem kampanii AdWords.

Podsumowując, z roku na rok na „Google dla Agencji” jest coraz ciekawiej i coraz tłoczniej. Wedle danych Google w tegorocznym spotkaniu brało udział około 450 osób.

Tym bardziej jest nam miło i przyjemnie, że tej stawce przewodzi po raz kolejny Sunrise System.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:05 min 18.06.2012 Funkcja rozpoznawania twarzy, wprowadzona jakiś rok temu przez Facebooka, wzbudziła dosyć spore kontrowersje. Obawiamy się różnych nieprzyjemnych konsekwencji, a także braku kontroli nad naszą prywatnością. Jednak Facebook nie ma zamiaru rezygnować z tej technologii, co więcej, wszystko wskazuje na to, że będzie ją rozwijał. Rozmowy z Face.com trwają. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 06:40 min 07.11.2012 870% wzrostu przychodów w latach 2007-2011  zapewniło Sunrise System 15. miejsce w tegorocznym rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Spółka została wyróżniona w zestawieniu po raz 4., co stanowi wyjątkowe osiągnięcie, biorąc pod uwagę metodologię konkursu. O obecności w rankingu decyduje dynamika przychodu za 5 poprzednich lat obrotowych.  Dla dojrzałej firmy o dużych przychodach zrobienie po raz kolejny wysokiej dynamiki to ogromny sukces. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:45 min 30.01.2012 Dywersyfikacja, nastawienie na eksport, prężność działania i niskie bezrobocie – to zdaniem autorów rankingu „Diamenty Forbesa 2012” charakteryzuje wielkopolską gospodarkę. W naszym regionie wyjątkowo gospodarne są firmy prawie ze wszystkich branż i sektorów. Sunrise System po raz drugi zajął wysokie 3.miejsce w swojej kategorii przychodów – ze wzrostem wyceny wartości w okresie 2008 – 2010 aż o 116,28%. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700