Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Amica - dobry produkt w dobrych rękach

Opublikowano: 14-06-2011

Jedna ze 100 najsilniejszych polskich marek, firma wyróżniona Nagrodą Gospodarczą Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej dla najlepszego polskiego przedsiębiorstwa: nic więc dziwnego, że produkty Amiki piorą, chłodzą i zmywają w milionach polskich domów. Silną pozycję na rynku (16% udziału) zapewnia firmie konsekwentne realizowanie misji unowocześniania kuchni Polaków i wyróżniający produkty design nagrodzony prestiżowym RED DOT HONOURABLE MENTION 2011. 

Nagrody i wyróżnienia dla firmy Amica

Amica jest również marką, która dostrzega rosnącą wrażliwość ekologiczną klientów, dlatego wprowadzając na rynek nowe produkty stawia na najwyższe klasy energetyczne A, A+ i AAA. W zmaganiach z konkurencją Amice pomagają także innowacyjne rozwiązania technologiczne (na przykład płyta indukcyjna Plug and Play, którą można podłączyć do zwykłego gniazdka 230 V czy system OptiGas zmniejszający zużycie gazu o 12%). Co ważne, szacowna już firma – z niemal 70-letnim doświadczeniem – jest także atrakcyjna dla ludzi młodych. Dopracowanie każdego detalu, intuicyjność i łatwość obsługi - dająca przyjemność z użytkowania – wyjaśniają, skąd bierze się popularność produktów w 40 krajach świata.

Teoretycznie rzecz ujmując marka sprzedaje się sama: siłą swoich atutów, ale wspomaganych najnowocześniejszymi metodami marketingowymi w zglobalizowanym, silnie konkurencyjnym świecie, w tym także przemyślaną kampanią reklamową w Internecie. Od grudnia 2009 serwisy internetowe www.amica.com.pl, www.amica-international.co.uk, www.amica-spotrebice.cz są profesjonalnie eksponowane przez Sunrise System sp. z o.o.
w wyszukiwarkach internetowych, każdy na kilkadziesiąt wyrażeń kluczowych. Efekt prac zespołu kierowanego przez Mirona Kłosińskiego, Menedżera ds. szkoleń i rozwoju technologii w Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowym Sunrise System sp. z o.o., pokrótce ilustrują przykłady wypromowania kilku wyrażeń:

Przykład 1 (rynek polski)

 

 

Przykład 2 (rynek czeski)

W celu skutecznego wypozycjonowania stron internetowych marki Amica wdrożono m.in.  odpowiednie modyfikacje znaczników sekcji head, tak by była ona unikalna i zawierała odpowiednie wyrażenia kluczowe. Strukturę linków wewnętrznych kompleksowo uporządkowano w taki sposób, by poszczególne strony dostępne były tylko i wyłącznie pod jednym, unikatowym adresem URL. Ponadto na najistotniejszych z punktu widzenia pozycjonowania stronach wdrożono dodatkowe treści z wyrażeniami kluczowymi aby roboty Google jednoznacznie korelowały te strony z promowanymi frazami. Zrealizowano również szereg innych zmian optymalizacyjnych zgodnych ze wskazówkami Google, by serwis mógł być następnie całościowo podlinkowany, co przyczyniło się do systematycznego wzrostu pozycji w wynikach wyszukiwania.

Ze względu na konkurencyjną branżę, wyrażenia kluczowe przy pomocy których pozycjonowane są serwisy firmy Amica wymagają wzmożonego nakładu pracy pozycjonerów z Sunrise System. Jak widać łączenie profesjonalnych narzędzi i metod pozycjonowania z dużym potencjałem promocyjnym witryn pozwala osiągać satysfakcjonujące wyniki. Obserwując zmienne w czasie trendy wyszukiwań, między innymi rosnącą popularność rozbudowanych zapytań w wyszukiwarce, można się spodziewać, że sieciowa promocja serwisów Amica będzie ewoluować, ale stale będzie blisko kupujących.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
2.94 - (18 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się