Ikona 02:45 min Ikona

Amica – dobry produkt w dobrych rękach

Jedna ze 100 najsilniejszych polskich marek, firma wyróżniona Nagrodą Gospodarczą Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej dla najlepszego polskiego przedsiębiorstwa: nic więc dziwnego, że produkty Amiki piorą, chłodzą i zmywają w milionach polskich domów. Silną pozycję na rynku (16% udziału) zapewnia firmie konsekwentne realizowanie misji unowocześniania kuchni Polaków i wyróżniający produkty design nagrodzony prestiżowym RED DOT HONOURABLE MENTION 2011. 

Nagrody i wyróżnienia dla firmy Amica

Amica jest również marką, która dostrzega rosnącą wrażliwość ekologiczną klientów, dlatego wprowadzając na rynek nowe produkty stawia na najwyższe klasy energetyczne A, A+ i AAA. W zmaganiach z konkurencją Amice pomagają także innowacyjne rozwiązania technologiczne (na przykład płyta indukcyjna Plug and Play, którą można podłączyć do zwykłego gniazdka 230 V czy system OptiGas zmniejszający zużycie gazu o 12%). Co ważne, szacowna już firma – z niemal 70-letnim doświadczeniem – jest także atrakcyjna dla ludzi młodych. Dopracowanie każdego detalu, intuicyjność i łatwość obsługi – dająca przyjemność z użytkowania – wyjaśniają, skąd bierze się popularność produktów w 40 krajach świata.

Teoretycznie rzecz ujmując marka sprzedaje się sama: siłą swoich atutów, ale wspomaganych najnowocześniejszymi metodami marketingowymi w zglobalizowanym, silnie konkurencyjnym świecie, w tym także przemyślaną kampanią reklamową w Internecie. Od grudnia 2009 serwisy internetowe www.amica.com.pl, www.amica-international.co.uk, www.amica-spotrebice.cz są profesjonalnie eksponowane przez Sunrise System sp. z o.o. w wyszukiwarkach internetowych, każdy na kilkadziesiąt wyrażeń kluczowych. Efekt prac zespołu kierowanego przez Mirona Kłosińskiego, Menedżera ds. szkoleń i rozwoju technologii w Centrum Innowacyjno-Wdrożeniowym Sunrise System sp. z o.o., pokrótce ilustrują przykłady wypromowania kilku wyrażeń:

Przykład 1 (rynek polski)

 

 

Przykład 2 (rynek czeski)

W celu skutecznego wypozycjonowania stron internetowych marki Amica wdrożono m.in.  odpowiednie modyfikacje znaczników sekcji head, tak by była ona unikalna i zawierała odpowiednie wyrażenia kluczowe. Strukturę linków wewnętrznych kompleksowo uporządkowano w taki sposób, by poszczególne strony dostępne były tylko i wyłącznie pod jednym, unikatowym adresem URL. Ponadto na najistotniejszych z punktu widzenia pozycjonowania stronach wdrożono dodatkowe treści z wyrażeniami kluczowymi aby roboty Google jednoznacznie korelowały te strony z promowanymi frazami. Zrealizowano również szereg innych zmian optymalizacyjnych zgodnych ze wskazówkami Google, by serwis mógł być następnie całościowo podlinkowany, co przyczyniło się do systematycznego wzrostu pozycji w wynikach wyszukiwania.

Ze względu na konkurencyjną branżę, wyrażenia kluczowe przy pomocy których pozycjonowane są serwisy firmy Amica wymagają wzmożonego nakładu pracy pozycjonerów z Sunrise System. Jak widać łączenie profesjonalnych narzędzi i metod pozycjonowania z dużym potencjałem promocyjnym witryn pozwala osiągać satysfakcjonujące wyniki. Obserwując zmienne w czasie trendy wyszukiwań, między innymi rosnącą popularność rozbudowanych zapytań w wyszukiwarce, można się spodziewać, że sieciowa promocja serwisów Amica będzie ewoluować, ale stale będzie blisko kupujących.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
grupa docelowa Ikona 06:10 min Tamark Spółka Akcyjna jest liderem na polskim rynku w zakresie dystrybucji środków ochrony i pielęgnacji roślin. Jeszcze kilka miesięcy temu była widoczna w Internecie wyłącznie na swoją nazwę – czyli praktycznie niewidoczna dla potencjalnych nowych klientów. Na temat zmiany tego stanu rzeczy przy współpracy z Sunrise System rozmawiamy z Panem Przemysławem Hirsch, Dyrektorem Handlowym Tamark. Czytaj więcej
LC Elektronik: TOP 10 wyników dzięki Sunrise System Ikona 06:15 min LC Elektronik istnieje od 1988 roku i zapewnia kompleksowe rozwiązania dla producentów elektroniki. Firma z powodzeniem realizuje projekty łączące klawiatury i obudowy wykonywane w wielu zaawansowanych technologiach z bogatą gamą elementów i usług dodatkowych. O budowaniu renomy firmy w Internecie rozmawiamy z jej Prezesem, Leszkiem Czabakiem. Czytaj więcej
MAT-BUD – buduj przez Internet… Ikona 01:55 min Historia MatBud Sklepy Budowlane zaczęła się w Gliwicach na początku lat 90-tych. Z czasem powstawały kolejne hurtownie, powierzchnie wystawowe i sklepy, obsługujące cały rynek śląski w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, instalacyjnych, wyposażenia łazienek itp. Wartością dodaną są z pewnością wszystkie specyficzne funkcje, właściwe dobrym sklepom internetowym: wewnętrzna wyszukiwarka oparta na silniku Google, koszyk klienta, przejrzysta struktura sklepu, możliwość wyboru języka strony (dostępne jest naprawdę sporo opcji. Obok niezbędnego angielskiego możemy wybrać na przykład chiński!). Popularność e-sklepu oparta jest nie tylko na wyrobionej na rynku marce przedsiębiorstwa – nowi użytkownicy pozyskiwani są za sprawą pozycjonowania sklepu w naturalnych wynikach Google Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700