Ikona 01:35 min Ikona 12.04.2011

Czy spełniamy obietnice dawane klientom?

 

Program Firma Przyjazna Klientowi jest realizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest diagnozowanie, w jakim stopniu  relacje audytowanej firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości.

Co mogło wpłynąć na wysokie oceny jakości obsługi klienta w naszej firmie? W 2010 roku wprowadziliśmy wiele innowacji produktowych, procesowych i organizacyjnych, jednocześnie inwestując wiele energii w rozwijanie struktur odpowiedzialnych za opiekę nad naszymi klientami – stworzyliśmy Dział Obsługi Posprzedażowej i Zarządzania Relacjami z Klientem, odpowiedzialny za dbałość o satysfakcję naszych klientów ze świadczonych usług, reagowanie na wszelkie pytania, sugestie czy wątpliwości. Pracownicy Działu aktywnie angażują się w kształtowanie bardzo korzystnych warunków dalszej współpracy w ramach polityki lojalnościowej – nasi stali kontrahenci mogą liczyć na atrakcyjne promocje, rabaty. Motywacją do stworzenia odrębnej jednostki odpowiedzialnej za zarządzanie relacjami z klientem jest przekonanie, że długofalowe relacje przynoszą wielostronne długoterminowe korzyści.

Oceniamy, że inicjatywa z naszej strony przyczyniła się do utrzymania statusu Firmy Przyjaznej Klientowi.

Godło za rok 2010 otrzymaliśmy już po raz drugi, podczas Gali, która odbyła się 11 kwietnia w Teatrze Kamienica w Warszawie.

Gala połączona została z seminarium „Czy spełniasz obietnice składane Klientom?” i eksperckim panelem dyskusyjnym, poświęconym zarządzaniu relacjami z klientami. W gronie laureatów tak wartościwego wyróżnienia analizowaliśmy dobre praktyki i dyskutowaliśmy nad różnymi strategiami komunikacji z klientem.

Odbierając Godło Firmy Przyjaznej Klientowi dziękujemy naszym partnerom biznesowym za zaufanie i docenienie zaangażowania naszych pracowników w budowanie harmonijnych relacji. Jednocześnie deklarujemy, że również w przyszłości dołożymy starań, by zachować jak najwyższe standardy obsługi potencjalnych i pozyskanych klientów.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:55 min 18.04.2011 9 marca 2011 r. zostało zaprezentowane nowe narzędzie służące do analizy użyteczności aplikacji i stron internetowych wykonanych w technologii Adobe Flash. Jego nadrzędnym zadaniem jest umożliwienie marketerom oraz twórcom witryn reklamowych, gier i aplikacji internetowych obserwację ruchu rzeczywistych użytkowników w realnym czasie i dostęp do zaawansowanych statystyk i mierników kampanii reklamowych, co tym samym pozwala zwiększać efektywność realizowanych projektów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:55 min 04.05.2011 Po kilku miesiącach intensywnych prac i starannego wyboru kadr - rusza kolejne centrum kompetencyjne. Nowe Centrum Performance Marketing zlokalizowaliśmy w regionie, w którym drzemie niewykorzystany jeszcze potencjał - młodzi, ambitni z "pokolenia online". Dla naszych obecnych i potencjalnych klientów ważna jest informacja, że Centrum staje się węzłowym zapleczem technologicznym i kompetencyjnym, odpowiedzialnym za konsulting, analitykę i nowe usługi. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 00:40 min 25.03.2011 Pojawiające się w ostatnim czasie informacje jakoby Google - poprzez narzędzia automatyczacji - dążyło do wyeliminowania agencji SEM okazały się mocno przedwczesne. Wprowadzenia instrumentów usprawniających optymalizację kampanii to właściwie codzienność. Zmiany motywowane są raczej ogólnym celem Google - reklamodawcy powinni wydawać więcej i lepiej. Specjaliści AdWords mogą więc spać spokojnie. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700