Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Czy spełniamy obietnice dawane klientom?

Opublikowano: 12-04-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Program Firma Przyjazna Klientowi jest realizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest diagnozowanie, w jakim stopniu  relacje audytowanej firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości.

Co mogło wpłynąć na wysokie oceny jakości obsługi klienta w naszej firmie? W 2010 roku wprowadziliśmy wiele innowacji produktowych, procesowych i organizacyjnych, jednocześnie inwestując wiele energii w rozwijanie struktur odpowiedzialnych za opiekę nad naszymi klientami - stworzyliśmy Dział Obsługi Posprzedażowej i Zarządzania Relacjami z Klientem, odpowiedzialny za dbałość o satysfakcję naszych klientów ze świadczonych usług, reagowanie na wszelkie pytania, sugestie czy wątpliwości. Pracownicy Działu aktywnie angażują się w kształtowanie bardzo korzystnych warunków dalszej współpracy w ramach polityki lojalnościowej - nasi stali kontrahenci mogą liczyć na atrakcyjne promocje, rabaty. Motywacją do stworzenia odrębnej jednostki odpowiedzialnej za zarządzanie relacjami z klientem jest przekonanie, że długofalowe relacje przynoszą wielostronne długoterminowe korzyści.

Oceniamy, że inicjatywa z naszej strony przyczyniła się do utrzymania statusu Firmy Przyjaznej Klientowi.

Godło za rok 2010 otrzymaliśmy już po raz drugi, podczas Gali, która odbyła się 11 kwietnia w Teatrze Kamienica w Warszawie.

Gala połączona została z seminarium „Czy spełniasz obietnice składane Klientom?” i eksperckim panelem dyskusyjnym, poświęconym zarządzaniu relacjami z klientami. W gronie laureatów tak wartościwego wyróżnienia analizowaliśmy dobre praktyki i dyskutowaliśmy nad różnymi strategiami komunikacji z klientem.

Odbierając Godło Firmy Przyjaznej Klientowi dziękujemy naszym partnerom biznesowym za zaufanie i docenienie zaangażowania naszych pracowników w budowanie harmonijnych relacji. Jednocześnie deklarujemy, że również w przyszłości dołożymy starań, by zachować jak najwyższe standardy obsługi potencjalnych i pozyskanych klientów.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.22 - (9 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się