Ikona 01:40 min Ikona 14.12.2010

Globalny rynek w zasięgu Google

Przy ustalaniu celów kampanii reklamowej w wyszukiwarkach internetowych  jedną  z podstawowych kwestii jest prawidłowy dobór słów kluczowych – tak, by trafić do stricte zainteresowanych odbiorców. Jednym w wykorzystywanych narzędzi jest m.in. Keyword Planner. Narzędzie pozwala m.in. sprawdzić szacowany CPC oraz popularność  wyrażenia kluczowego z ostatnich miesięcy.  Obok wielu atutów tego narzędzia, trzeba zauważyć, że przy planowaniu kampanii na poszczególne kraje nawigacja między wersjami nie należy do najprostszych dla przeciętnego użytkownika.

Dlatego Google stworzyło nowe narzędzie, wykorzystujące z jednej strony silnik narzędzia propozycji słów kluczowych, a dodatkowo usługę Google Tłumacz. Wynikiem tej hybrydy jest narzędzie  Global Market Finder (Narzędzie Analizy Rynków), które w prosty i przejrzysty sposób umożliwia analizę poszczególnych rynków (m.in. G20, UE, Azji, Europy, obu Ameryk itp.).

Jak to działa? Dla przykładu, w przypadku wpisania frazy „zegarki luksusowe” narzędzie nie tylko przetłumaczy je na inne języki, ale również zaproponuje najpopularniejszą odmianę tego wyrażenia. Dzięki prostym tabelom możemy sprawdzić dane statystyczne oraz „Możliwość” – parametr ten ukazuje możliwości rozwoju eksportu w każdym państwie w porównaniu z możliwościami w innych krajach w wybranym regionie.

Przy ocenie tego parametru brana pod uwagę jest liczbę zapytań lokalnych użytkowników oraz koszt kliknięcia (CPC). Dzięki prostemu rozwiązaniu każdy przedsiębiorca otrzymuje przepustkę do eksportu swoich towarów i usług. Google, trochę prowokacyjnie, na swoich stronach przedstawia ideę, jaka przyświecała stworzeniu tego narzędzia: „There are 1.9 billion Internet users worldwide. Wouldn’t you like to add them as customers”

 

Nic dodać, nic ująć.

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:45 min 16.12.2010 Liczby opisujące Internet w 2010 roku są elektryzujące: e-gospodarka rozwija się w niezwykłym tempie. Co łatwo przewidzieć, dużą rolę odgrywają social media. W 2010 r. na wszystkich portalach społecznościowych  w sumie aktywnych jest 16 milionów polskich użytkowników. Ważne na fali gwiazdkowego shoppingu: świąteczne szaleństwo zakupowe 85% internautów zamieni na spokojne zakupy w Internecie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:00 min 16.12.2010 Wprowadzone we wrześniu Google Instant nie doprowadziło do wzrostu cen w kampaniach AdWords. Zmienił się jednak czas wpisywania fraz do wyszukiwarki z średnio dziewięciu do siedmiu i mniej sekund. To na pewno sukces Google, wyszukujemy szybciej, czyli więcej. Narzędzie przez wielu uważane za rewolucyjne, przez innych za irytujące, nie przyniosło większych zmian w kampaniach AdWords. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:00 min 30.11.2010 Usługa Google Maps wciąż się rozwija i zaskakuje swoimi nowymi funkcjami. Od niedawna w Google Maps dostępna jest wtyczka, umożliwiająca korzystanie z usługi w 3D. Trójwymiarowość na pewno uatrakcyjni dotychczasowy wygląd Google Maps oraz znacznie poszerzy ich możliwości. Jak nowa funkcja zostanie przyjęta przez użytkowników i co zmieni w sposobie korzystania z usługi? Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700