Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Google czerpie z nagłówków

Opublikowano: 18-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Wszystko po to, by lepiej optymalizować odpowiedzi na zapytania szukających. Pozycjonowanie również musi się do tego dostosować. Lider rynku wyszukiwarek, Google, zaczął stosować taką praktykę całkiem niedawno.

Dotychczas w wynikach wyszukiwania najczęściej pojawiał się tylko tytuł strony jako link do danej witryny, teraz Google pójdzie w ślady Binga - a więc także będzie czerpać z anchor tekstu i nagłówków.

Ale nie skończyło się tylko na tym: jeśli tytuł strony jest krótki, Google dorzuca nazwę strony na jego końcu.

Poniżej przykład wyszukiwania w Google, a w nim tytuł strony zastąpiony nagłówkiem i nazwa strony dodana na końcu linku:


A tu powiązany nagłówek ze strony:



Źródło: SEOBOOK
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się