Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Wizualny podgląd, czyli kartkujemy wyniki

Opublikowano: 12-11-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min

Kolejne przyspieszenie – Google wprowadziło wizualną prezentację wyników wyszukiwania, który umożliwia szybki podgląd zawartości strony. Wystarczy kliknąć lupę pojawiającą się przy wyniku wyszukiwania, by zobaczyć stronę bez wchodzenia na nią. Czy oznaczać to będzie rewolucję w pozycjonowaniu? Google porównuje to z kartkowaniem kolorowego magazynu.

Według testów prowadzonych przez korporację, dzięki podglądowi użytkownicy są o 5% bardziej zadowoleni z wyników wyszukiwania – szybki rzut oka wystarcza, by ocenić, czy strona wygląda tak, jak tego oczekujemy (na przykład, czy ma biznesowy charakter, czy zawiera mapę).

Zaletami podglądu ma być sprawne porównanie wyników, wyłuskanie istotnych treści (interesujące nas słowa kluczowe mogą pojawić się na podglądzie, wyróżnione kolorem pomarańczowym).

Podgląd wyników wyszukiwania

Szybki podgląd oznacza pobieranie przez wyszukiwarkę obrazków – Google prezentuje je w ciągu ułamka sekundy, pobieranie grafiki nie jest w tym wypadku czasochłonne. Nie przewiduje się też znaczącego wpływu tej zmiany na pozycjonowanie. Nadchodzi era kartkowania Internetu ;-)

Źródło: Google

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.50 - (6 głosów)
Komentarze
#1Mirek2017-06-08 10:47:33
Według mnie bardzo dobre rozwiązanie. Często korzystam z niego i jest mi przydatne.
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się