Widoczność, link building, frazy kluczowe, czynniki rankingowe, zmiany w algorytmach to tylko mały wycinek fachowej terminologii związanej z SEO. Czy pozycjonowanie jest trudne? Od czego zależy poziom skomplikowania procesu? Odpowiadamy na to pytanie w artykule. Sprawdź to!Czytaj więcej
Wiesz, że podczas planowania działań SEO niezbędna jest też wiedza z zakresu prawa? Niektóre kwestie są regulowane przez krajowe bądź unijne przepisy, których nieprzestrzeganie może okazać się bardzo bolesne dla przedsiębiorców. Dlatego zanim ruszysz z pozycjonowaniem strony swojego biznesu, koniecznie zapoznaj się z tym artykułem.Czytaj więcej
Jak komunikować się z AI, żeby dostać to, czego oczekujemy? Kluczem do sukcesu są prompty. Ale tylko te skuteczne! Jak je tworzyć? O czym należy pamiętać przy tworzeniu poleceń dla sztucznej inteligencji? Jeśli korzystasz z modeli językowych typu ChatGPT, z pewnością zainteresuje Cię ten artykuł.Czytaj więcej
Recommerce to sprzedaż lub wymiana używanych produktów, zwykle przez platformy online lub sklepy specjalizujące się w tej dziedzinie. Ten model biznesowy wydłuża cykl życia produktów i promuje zrównoważone podejście do konsumpcji. Dowiedz się więcej! Czytaj więcej
Google jest wyszukiwarką tekstową i to na podstawie tekstów w głównej mierze ustala wartość i ranking witryny w wynikach wyszukiwania. Z drugiej strony naturalne jest, że w sklepach internetowych kluczowe są produkty i uzyskanie możliwie wysokiej konwersji z ich sprzedaży. Jak zatem tworzyć i układać content dla sklepów online, aby dostosować go zarówno pod SEO, jak i użytkownika (UX)? Tego dowiesz się z tego artykułu!Czytaj więcej
Jakie treści wypuszczać dziś na TikToku, żeby zyskać zainteresowanie? Czy każda marka powinna podążać ślepo za wszystkimi trendami? TikTok jest jedną z największych platform społecznościowych i warto poważnie zainteresować się prowadzeniem tu profilu. Warto też dobrze przemyśleć, jak to robić. Czytaj więcej
Prowadzisz biznes w sieci? Zapewne masz więc swoją stronę internetową. Nie zapomnij sprawdzić, kiedy wygasa Twoja domena. W przeciwnym razie stracisz dostęp do zasobów witryny, przestaniesz być widoczny w wynikach wyszukiwania, a także zostaniesz narażony na dodatkowy koszt związany z przywracaniem nazwy. Dowiedz się, gdzie to sprawdzić, a przede wszystkim – jak o tym nie zapomnieć!Czytaj więcej
Jedną z największych zalet popularnych i ogólnodostępnych silników stron internetowych, do których należy WordPress, jest mnogość dostępnych na rynku wtyczek oraz rozszerzeń. Kolejną analizowaną przez nas wtyczką przydatną w procesie pozycjonowania strony jest popularny Rank Math SEO. Możliwe, że jest to najbardziej zaawansowana wtyczka wspierająca w zakresie analizy witryny oraz jej ruchu w wyszukiwarkach internetowych.Czytaj więcej
Poprawne wdrożenie Consent Mode V2 jest niezwykle istotne dla Ciebie i Twoich klientów. Sprawdź, czy na Twojej stronie internetowej tryb zgody działa właściwie. Czytaj więcej
Zdobycie i utrzymanie klientów to ogromne wyzwanie. Szczególnie dla małych firm, które często mają ograniczony budżet na działania marketingowe. Jak zaistnieć w sieci mimo ogromnej konkurencji? Z pomocą przychodzi niezawodny content. Jak go tworzyć i jakich błędów unikać? Na te i inne pytania odpowiem w artykule.Czytaj więcej
Prowadzisz małą firmę lub działasz głównie lokalnie i sądzisz, że pozycjonowanie nie jest dla Ciebie? Jesteś przekonany, że i tak nie prześcigniesz większych konkurentów? Nic bardziej mylnego! Zwiększenie pozycji Twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania to wręcz doskonałe rozwiązanie na rozwój Twojego biznesu możliwie niskim kosztem. Sprawdź, dlaczego powinieneś zainteresować się właśnie tą formą reklamy. Czytaj więcej
Kampanie reklamowe Meta Ads (Facebook i Instagram) stanowią skuteczne narzędzie, które wspomaga wzrost rozpoznawalności Twojej marki online. Dodatkowo, umożliwiają tworzenie zaangażowanej społeczności zainteresowanej oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami.Czytaj więcej
Każdy klient odwiedzający Twój sklep internetowy chce zapoznać się nie tylko z asortymentem, jaki proponujesz, ale także uzyskać niezbędne informacje dotyczące interesujących go produktów. Sprawdź, jak tworzyć ich opisy, aby były nie tylko atrakcyjne z punktu widzenia użytkownika, ale także wyszukiwarki Google!
Czytaj więcej
Potrzebujesz wsparcia profesjonalistów, którzy kompleksowo zajmą się pozycjonowaniem Twojej strony internetowej? Sprawdź, jak powinna wyglądać transparentna oferta od agencji SEO i dowiedz się, z jakich elementów powinna się składać!Czytaj więcej
Poznałeś już pełną gamę kanałów reklamowych współczesnego marketingu i zastanawiasz się, który z nich najbardziej się opłaca w Twojej branży? Sprawdź korzyści pozycjonowania i przekonaj się, czy jest tym, czego szukasz dla swojego biznesu!Czytaj więcej
Już 6 marca 2024 roku w życie wchodzi Digital Markets Act. Wprowadza przepisy, które mają wpływ na to, jak zbierane i gromadzone są informacje na temat użytkowników stron internetowych. Sprawdź, co to oznacza dla Ciebie. Czytaj więcej
Słyszysz: wyszukiwarka, myślisz: Google? Poza tym niekwestionowanym w skali globalnej liderem jest jednak sporo innych narzędzi tego typu. Sprawdź nasz przegląd najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych. Czytaj więcej
Poznaj możliwości wtyczki Yoast SEO. To aplikacja, która pomoże Ci optymalizować i pozycjonować stronę z WordPress w organicznych wynikach wyszukiwania. W naszym prostym i konkretnym poradniku dla początkujących znajdziesz wszystkie niezbędne informacje. Czytaj więcej
Media społecznościowe towarzyszą nam każdego dnia. Szukamy w nich rozrywki, informacji o świecie, a coraz częściej także pomocy. Wolimy napisać komentarz na Facebooku marki lub wiadomość na Messengerze niż wysłać maila. I oczekujemy szybkiej odpowiedzi! To spore wyzwanie dla firm, które muszą zadbać o sprawną i profesjonalną obsługę klienta w social mediach. I o tym właśnie będzie ten artykuł.
Czytaj więcej
Systemy oparte na sztucznej inteligencji mogą być dla Ciebie wsparciem w tworzeniu opowieści. Oczywiście nie zastąpią Twojej wiedzy o marce czy produkcie ani Twojej kreatywności i wyobraźni, ale nie oznacza to, że trzeba odcinać się od AI. Storytelling może zyskać dzięki wykorzystaniu np. ChatGPT czy Barda. Jak? Przeczytaj artykuł!Czytaj więcej
Czy wiesz, jakie wymiary powinny mieć grafiki wykorzystywane w płatnych kampaniach Google Ads? Mamy dla Ciebie ściągawkę. Przeczytaj nasz artykuł. Czytaj więcej