Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Nowe rozwiązanie do monitorowania mediów społecznościowych

Opublikowano: 29-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Tworzeniem nowego rozwiązania zajęły się Interactive Intelligence oraz Buzzient. Chcieli stworzyć zintegrowane rozwiązanie do monitoringu, routingu i raportowania zawartości mediów społecznościowych. Nowe narzędzie zostało stworzone oczywiście do celów biznesowych. Umożliwia przedsiębiorstwom i centrom kontaktowym monitoring treści generowanych w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, LinkedIn czy Twitter, pod kątem samodzielnie zdefiniowanych słów kluczowych. Uzyskana zawartość jest automatycznie przesyłana w formie emaila do wybranej osoby w firmie. Wyodrębniona zawartość mediów społecznościowych może być oznaczona względem nacechowania emocjonalnego przekazu (pozytywny, negatywny, neutralny), a następnie skierowana do osoby w firmie zgodnie z daną tematyką (np. finanse, HR i inne), nazwą produktu, konkurenta lub inną dowolnie określoną regułą. Narzędzie ma pozwolić na tworzenie konfigurowanych, zintegrowanych raportów, dzięki którym organizacje otrzymają pełną informację na temat obsługi klienta w obszarze wszystkich kanałów kontaktu - połączeń telefonicznych, faksów, wiadomości e-mail, czatów internetowych, a także mediów społecznościowych.

"Większość organizacji dobrze rozumie korzyści, jakie płyną z wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie - od udoskonalonej obsługi klienta i budowania jego lojalności po lepsze produkty i usługi" - ocenia Timothy Jones, dyrektor generalny Buzzient. - "Jednak bez zintegrowanej komunikacji i sprawnego raportowania znacznie wzrasta ryzyko błędnych lub nieskutecznych działań i reakcji, co może spowodować, że niewielka irytacja klientów przerodzi się w poważny kryzys biznesowy."

Nowe narzędzie obejmuje monitoring treści zawartych w serwisach Facebook, LinkedIn, MySpace, Twitter, YouTube, na blogach, serwisach wiki, forach internetowych oraz innych platformach mediów społecznościowych. System rozpoznaje zawartość w ponad 60 językach i obsługuje analizę emocji w języku angielskim, niemieckim i francuskim. W przygotowaniu jest również analiza emocji dla języka polskiego. Wspólny produkt jest dostępny na rynku USA oraz krajów Unii.

Źródło: e-biznes.pl

Autor
Monika Kowalczyk
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się