Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Zmiany w wynikach Google 2

Opublikowano: 29-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min

Po wprowadzeniu funkcji Instant, podpowiedzi lokalnych i podglądu do witryn Google testuje nowe rozmieszczenie Map Google. Na niektórych data center Mapa Google znajduje się z prawej strony witryny powyżej linków sponsorowanych. Gdy przewijamy stronę mapka również się obniża. Proponowana zmiana zmniejsza widoczność reklam AdWords z pozycji 4-11 a zwiększa wartość linków wyróżnionych podświetlonym tłem.



Kolejną nowością związaną z mapami jest przeniesienie znaczników do wyników naturalnych. Przy linku do witryny widać odnośnik do komentarzy, licznik opinii (pobierane z Map Google) oraz logotypy firm, które znajdują się w Mapach i są wysoko w organicznych wynikach Google. Wniosek nasuwa się na razie jeden: wszyscy do Map!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.25 - (4 głosy)
Komentarze
#1Arek2010-10-31 12:21:20
Mapy są fajne, prawie darmowe, ale ja osobiście nie lubie z nich korzystać. Ale reklamuje sie w nich:)
#2strony internetowe2010-11-16 17:46:50
Z uwagą przeczytałem ten artykuł. Pomimo posiadanej wiedzy warto ją poszerzać stale.
Wspaniały artykuł. Pozdrawiam
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się