Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Zmiany w wynikach Google

Opublikowano: 28-10-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Google nie bierze wolnego, jedynie się ulepsza, stając się jeszcze bardziej nowoczesnym, pomocnym i niezawodnym narzędziem indeksacji całej wiedzy. Amerykańska wyszukiwarka co rusz wytacza potężne działa, pokazując kto rządzi w biznesie internetowym. Chwilę po wprowadzeniu podpowiedzi do wyszukiwań, Google wzbogaciło rozwijany pasek wskazówek o lokalne upodobania internautów. Zatem jeśli teraz wyszukujesz w Poznaniu i wpisujesz litery „py”, w podpowiedziach znajdziesz: Inaczej te wskazówki będą wyglądały np. w Łodzi, gdzie sylaba „py” przywoła: Innym interesującym testem inżynierów Google jest umieszczenie podglądu strony w wynikach wyszukiwania. Po kliknięciu w lupę, która jest umieszczona z prawej strony linku do witryny, możemy podejrzeć, co nas czeka po przejściu na wybrane www. Zatem bez przejścia na stronę możemy ocenić, czy w ogóle warto na nią poświęcać swój czas. Jaka płynie z tego wskazówka dla właścicieli stron? Przede wszystkim, warto zadbać o wygląd strony: ciemne barwy zastąpić jasnymi kolorami, przejrzyście zaprojektować rozłożenie istotnych buttonów i wyważyć relacje między treścią a obrazkami strony. Podsumowując, w momencie wprowadzenia wszędzie nowej funkcjonalności jeszcze bardziej zacznie liczyć się pierwsze wrażenie internauty. Warto o tym pamiętać w momencie opracowywania projektu budowy witryny. Niech wizytówka firmy zaprasza od pierwszej części sekundy:

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się