
Sezonowość kojarzy nam się zazwyczaj z sadownictwem i ogrodnictwem. Jednak zjawisko to już dawno wkradło się w inne dziedziny życia! Zauważyliście, że reklamy różnią się w zależności od pory roku? Zwróciliście uwagę na zróżnicowany asortyment w sklepach w poszczególnych miesiącach, a także w okresach przedświątecznych? Sezonowość ma także ogromny wpływ na… pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach!

Czy mniejsza liczba kliknięć w linki sponsorowane oznacza zmniejszenie popularności oraz skuteczności AdWords? Niekoniecznie. Większa liczba kliknięć nie zawsze oznacza zainteresowanie ofertą. Nowe techniki pozwolą zminimalizować przypadkowe kliknięcia, a tym samym zwiększyć kliknięcia potencjalnych klientów. Kampania AdWords stawia na jakość, a nie na ilość!

W każdej kampanii kluczową rolę odgrywa monitorowanie jej przebiegu oraz analizowanie efektów. Pozwoli to ocenić skuteczność prowadzonych działań oraz wprowadzić ewentualne zmiany. AdWords daje w tym zakresie wiele możliwości raportowania – statystyki skuteczności słowa kluczowego, adresu URL, typu reklamy, kampanii, zasięgu, częstotliwości i znacznie więcej!



By zyskać na kampanii reklamowej, najpierw trzeba w nią zainwestować pewne środki. AdWords daje możliwość swobodnego ustalania kosztów – to Ty decydujesz, ile wydasz na linki sponsorowane. Na jakiej podstawie kalkulowany jest koszt w systemie AdWords? Jak ustalić optymalny budżet kampanii zapewniający jak największą widoczność reklam? Swoimi doświadczeniami dzielimy się w poniższym artykule.

Internet to swoistego rodzaju przestrzeń. Nie jest to jedynie pusta metafora – podobnie jak prawdziwa przestrzeń, również ta sieciowa może wpływać na nasze samopoczucie swoim wyglądem, ergonomią itp. Wpływ ten może być zarówno pozytywny, jak i negatywny, dlatego warto przestrzeń swojej strony WWW zaprojektować tak, by jej goście czuli się na niej jak w domu.

Stawiamy na stały rozwój, aby z naszą pomocą strony naszych klientów wspięły się na sam szczyt wyników wyszukiwania! A ten poniedziałek rozpoczęliśmy nietypowo – od podboju szczytu Andersii w Poznaniu. Nasze nowe biuro znajduje się aż na XVIII piętrze! Nowe miejsce, nowe pomysły… Zachęcamy do zapoznania się z relacją z tego długo oczekiwanego przez nas dnia.

Niestety, wśród wielu internautów wciąż krąży przekonanie, że w sieci panuje pełna swoboda działań. Pojawia się kopiowanie tekstów, bezprawne wykorzystanie cudzych grafik... Często mamy też do czynienia z wykorzystywaniem naszego znaku towarowego przez inne firmy. Są to praktyki wysoce nieetyczne, a także niezgodne z prawem, dlatego w przypadku ich wykrycia należy jak najszybciej podjąć odpowiednie kroki.

Jak na prężnie rozwijającą się firmę przystało, pora zmienić biuro na przestronniejsze. Wspaniałe widoki za oknem – przepiękna panorama miasta z pewnością będzie sprzyjać kreatywności. Jesteśmy pewni, że na szczycie najwyższego budynku w Poznaniu zrodzą się jeszcze lepsze pomysły. A podczas przeprowadzki tylko utwierdziliśmy się w przekonaniu, że ekipa Sunrise System podoła każdemu wyzwaniu!

