Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Do lekarza bez kolejki!

Opublikowano: 30-09-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Od października internauci z województwa wielkopolskiego mogą rejestrować się na wizyty lekarskie za pośrednictwem portalu internetowego www.twoja-poradnia.pl. To pierwszy tego typu serwis w regionie oferujący pacjentom całkowicie bezpłatny dostęp do internetowej rejestracji na wizyty do specjalistów.

Portal pozycjonowany przez Sunrise System sp. z o.o.

Portal opracowany przez firmę Info-Medica s.c. docelowo będzie dysponować największą bazą placówek i instytucji medycznych w Polsce. W jednym miejscu korzystając z komputera, pacjenci w komfortowy i prosty sposób mogą odnaleźć odpowiedniego specjalistę i zarejestrować się do niego na konkretny dzień i godzinę. Portal jest ogólnopolski, lecz będzie wdrażany etapowo.

- Nasza strategia marketingowa zakłada dwie całkowicie odrębne grupy docelowe. Jedną z nich są pacjenci korzystający z Internetu. Drugą lekarze oraz właściciele placówek medycznych, którzy również stawiają na kontakt z pacjentami poprzez kanały online – mówi Jarosław Jandy, współwłaściciel serwisu. – Liczymy, że użytkownicy serwisu ocenią go jako pomocny, przejrzysty i czytelny.

Ponieważ Twoja-poradnia.pl to narzędzie internetowe, pozycjonowanie portalu stanowi najważniejszy kanał dotarcia do grupy docelowej i popularyzacji idei rejestracji medycznej on-line.

- Od momentu rozpoczęcia działalności planowaliśmy ekspansję za pośrednictwem wyszukiwarek - dzięki wysokim pozycjom docieramy do coraz większej liczby pacjentów i lekarzy - stwierdza Jarosław Jandy - Wybraliśmy firmę ocenianą jako najlepszą w branży: Sunrise System sp. z o.o. Comiesięczne raporty z pozycjonowania pokazują, że jest to skuteczna forma promocji. Dotychczasowe efekty pozwalają stwierdzić, że szybko osiągniemy zakładane wyniki.


Kliknij aby powiększyć

Wśród działań pozycjonerskich wykonanych w ramach optymalizacji serwisu www.twoja-poradnia.pl zostały poprawione adresy url wybranych podstron na bardziej przyjazne, wyeliminowane zostały duplikaty treści strony, zostały wykonane zmiany w sekcji head, stworzono tekst zawierający wyrażenia kluczowe oraz wykonano sitemap strony. Prace trwają, a strategia pozycjonowania rozwija się adekwatnie do rozwoju portalu, który docelowo ma funkcjonować w całej Polsce.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się