

Czego oczekujemy od wortalu internetowego? Wyspecjalizowania informacji i znalezienia sposobu na podania ich w atrakcyjnej formie przekazu. I tym właśnie jest strona Ecoportal.pl. To pierwszy serwis informacyjno-społeczny w Polsce, który poświęcono takim zagadnieniom, jak ekologia czy ochrona środowiska. Co zrobić, aby cieszyć się wysokimi pozycjami? Wiedzą to specjaliści Sunrise System.

Dlaczego firmy emigrują do Sieci? Z jednej prostej przyczyny: komunikacja internetowa to najwygodniejszy sposób porozumiewania się z rynkiem. Wygodny przede wszystkim dla internautów, którzy poszukiwania hydraulika rozpoczynają od wstukania pewnej frazy do wyszukiwarki (nawet jeśli hydraulik mieszka po drugiej stronie ulicy). A pozycjonowanie dokładnie odpowiada na potrzeby takich firm.




Mistrzostwa, olimpiady... to nie tylko zmagania zawodników, za których trzymamy kciuki, ale także sposób na biznes - i to taki, który się opłaca! To świetna okazja, zwłaszcza, że strony transmitujące mecze piłkarskie notują bardzo wysoki ruch w trakcie rozgrywek. Tysiące osób, a tak naprawdę konsumentów o bardzo zróżnicowanych potrzebach - przeszukuje Sieć w poszukiwaniu meczów. Reklamodawco - wykorzystaj to.

Jak to możliwe, że prasa potrzebuje Internetu, aby utrzymywać sprzedaż na dobrym poziomie? Najwięcej zyskują magazyny lifestylowe, które dzięki Sieci zwiększają swoje przychody. Firma PricewaterhouseCoopers prognozuje wzrost wpływów z reklam internetowych generowanych przez prasę właśnie. Czy to oznacza, że z papieru przejdzie ona na strony Sieci? Kolorowe magazyny już robią do tego przymiarki.



Zainteresowanie technologią jest coraz większe. Najnowsze prognozy pokazują, że już w 2012 roku liczba klientów internetowych może przekroczyć 1 mld osób! Potwierdzają to zresztą badania grupy użytkowników Sieci: obecnie jest ich już 1,4 mld, a wartość ta stale rośnie. Już niebawem będziemy świadkami diametralnych, rewolucyjnych zmian w dziedzinie Internetu.
