Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Rokowania dla reklamy w social media

Opublikowano: 20-08-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Według prognoz serwisu emarketer.com nadchodzący rok będzie przełomowy dla reklamy w świecie serwisów społecznościowych. Mimo, że wydatki na tego typu promocje wzrosną w samych Stanach Zjednoczonych z 1,68 mld dolarów w tym roku do ponad 2 mld w 2011, przyszły rok będzie pierwszym, w którym rynek amerykański straci pozycję bezwzględnego hegemona, wydającego na tego typu reklamę więcej niż reszta świata razem wzięta. Należy zauważyć, że mimo iż pozycja bezwzględnego lidera w tego typu działaniach marketingowych wciąż należy do reklamodawców zza Oceanu, pozostali gracze na rynku wydają się dostrzegać znaczenie tego kanału kontaktu z potencjalnymi klientami, traktując go coraz poważniej.

Emarketer.com



Specjaliści z Broad Street zwracają również uwagę na potencjał reklamy w bijących rekordy popularności społecznościowych grach on-line’owych, które stały się ogromnie popularnym – a co za tym idzie – nieodłącznym elementem tego typu platform.
Spostrzeżenia i prognozy Amerykanów wydają się znakomicie pokrywać z sytuacją w polskim internecie. Wystarczy przypomnieć, że według rankingu Alexa najpopularniejszy krajowy serwis społecznościowy nk.pl jest trzecią co do popularności (po Google i Onecie) stroną w polskiej sieci, z której korzysta ponad 12 mln polskich internautów.

Źródło: Interaktywnie.com

Autor
Adam Marciniak
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się