Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Wpływ social media na SEO

Opublikowano: 15-07-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Wyniki wskazują na następujące korzyści: -poprawa pozycji strony i treści firmowych w wyszukiwarce; -wzrost ruchu na stronę z targetowanych słów kluczowych; -wyświetlanie treści firmowych w uniwersalnych wynikach wyszukiwania; -zwiększenie wskaźnika ROI kampanii prowadzonych w wyszukiwarkach; -generowanie większej liczby leadów pełnowartościowych (qualified leads). Jednak wśród polskich komentarzy pojawiają się sceptyczne głosy. Specjaliści zwracają uwagę, że trudno na razie mówić o prawdziwym zjawisku synergii między social media i SEO. Mimo iż media społecznościowe są coraz ważniejszym źródłem treści indeksowanych w wyszukiwarkach, to jednak umiejętnie likwidują one próby zdobywania linków pozycjonujących. Z tego powodu nie może być mowy o pełnej i zamierzonej integracji działań z zakresu social media i SEO. Natomiast pozytywne oceny marketerów wynikają zapewne bardziej z subiektywnych przekonań i mody na społecznościówki, niż z wiarygodnych danych. Jak czytamy w podsumowaniu artykułu: "Na obecnym etapie znaczenie społeczności dla SEO jest z pewnością mniejsze, niż mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać, choć nie warto ich bagatelizować". Źródło: Webhosting

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się