Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Dostęp dostępowi nierówny

Opublikowano: 06-07-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

MCK (Moje Centrum Klienta) pozwala na zarządzanie wieloma kampaniami AdWords firmom zewnętrznym, specjalizującym się w prowadzeniu akcji promocyjnych za pośrednictwem linków sponsorowanych. W koncie AdWords możliwe jest jednak wprowadzenie różnych poziomów dostępu do konta, pozwalających na wgląd w kampanie innym użytkownikom. W koncie wyróżniamy cztery poziomy dostępu:

- administracyjny
- standardowy
- tylko do odczytu
- do e-mailów

Dostęp administracyjny – jak łatwo się domyśleć – pozwala na najwięcej działań w kampanii linków sponsorowanych. Z tego poziomu możliwe są wszystkie edycje konta (i wielu kont np. poprzez MCK), zarządzenie nim i otrzymywanie powiadomień. Dzięki najwyższemu stopniowi „wtajemniczenia” możemy zapraszać użytkowników do korzystania z konta oraz możemy zmieniać innym poziomy dostępu. Słowem - administrowanie kontem pozwala na wszystko.

Dostęp standardowy wyposaża użytkownika w bardzo zbliżone kompetencje, z taką różnicą, że „standardowi użytkownicy” nie mogą zapraszać innych do korzystania z konta, nie mogą również zmieniać poziomów dostępu oraz wyłączać dostępu do konta.

Dostęp tylko do odczytu oparty jest na możliwości raportowania kampanii prowadzonej przez innych użytkowników (tych z dostępem administracyjnym i standardowym). Internauta z dostępem „tylko dla odczytu” może generować raporty, przeglądać karty „Kampanie” i „Możliwości”, nie może jednak edytować ustawień na dostępnych Kartach. Użytkownik z tym dostępem może również otrzymywać e-maile z powiadomieniami, może również odłączyć konto od MCK.

Dostęp do e-mailów (najniższy poziom) nie pozwala na logowanie się do konta AdWords, ale umożliwia otrzymywanie raportów dotyczących konta i innych powiadomień za pośrednictwem poczty e-mail. Wszystkie poziomy dostępów są zarządzane na karcie „Moje konto” w zakładce „Dostęp do konta”.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.33 - (3 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się