



Konkurencja nie śpi. Dlatego nie jest łatwo wybić się na rynku i utrzymać pozycję lidera w branży. Myślicie, że wystarczy kosztowna kampania reklamowa? Otóż nie. Zamiast inwestować w jednorazowe akcje, warto postawić na długofalowe działania – budowanie świadomości marki w umysłach dotychczasowych, ale i potencjalnych klientów. Jak zatem wyróżnić firmę na tle innych? My stawiamy na e-branding.

Jak uzyskać i utrzymać dobrą pozycję na parkiecie? Co zrobić, by inni nie przyćmili naszej popularności? Wprawdzie na parkiecie tanecznym się nie znamy i nie powiemy Wam, jak zostać królem imprezy, ale za to doskonale znamy się na parkiecie giełdowym. Stąd też wiemy, że spadek pozycji strony internetowej przedsiębiorstwa w wyszukiwarkach może spowodować spadek popularności akcji firmy na giełdzie.

Zauważyliście, że ktoś rozpowszechnia w sieci teksty bądź inne materiały Waszego autorstwa bez Waszej zgody? Z jednej strony czujecie się docenieni – wszak oznacza to, że Wasza twórczość naprawdę się podoba. Z drugiej strony jednak ktoś przywłaszcza sobie Wasze dzieło. Co zrobić w takiej sytuacji? Jak upomnieć się o swoje prawa? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w naszym artykule.

Portale społecznościowe stają się coraz powszechniejsze. Coraz trudniej jest znaleźć osoby, które nie posiadają profilu w żadnym z najpopularniejszych serwisów. I trudno się dziwić! Możliwości, jakie dają sieci społecznościowe są ogromne! Jak jednak zapanować nad wszystkimi swoimi profilami? Google może mieć na to odpowiedź - narzędzie nazwane Friend Connect. Co dokładnie robi?

Zaśmieca skrzynkę, blokuje miejsce, powoduje stratę czasu, a także utratę zaufania oraz ogólne poirytowanie. O czym mowa? O wszechobecnym spamie! Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem i jakie są jego początki? Skąd pochodzi największa liczba wiadomości spamowych? Odpowiedzi szukajcie w naszym artykule o historii spamu oraz zagrożeniach, jakie za sobą niesie.

Pierwsze skojarzenie z Google? Oczywiście wyszukiwarka internetowa! Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z ogromu możliwości, jakie daje nam Google. Gmail, Google Maps, Google Earth, Google Talk i wiele, wiele więcej… Jesteście ciekawi, jakie asy w rękawie kryje Google? Warto zgłębić temat – być może okaże się, że potrzebne Ci narzędzia i programy cały czas masz na wyciągnięcie ręki!

Prowadzisz własny biznes? Inwestujesz w kampanie reklamowe w sieci? Swoje działania opierasz na AdWords i zauważyłeś, że założony budżet nagle przestał wystarczać? Musisz mieć świadomość, że konkurencja nie śpi. Niektórzy sięgają po wątpliwe etycznie praktyki, by zyskać przewagę nad konkurentem. Być może Ty też padłeś ofiarą internetowego sabotażu „złodzieja klików”!

Partnerstwo i pełne zaufanie w biznesie – niemożliwe? A jednak! Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi firmami. Jako lider w branży chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że przyniesie to wymierne korzyści dla obu stron. Jeśli są Państwo zainteresowani rozwojem przedsiębiorstwa poprzez Program Biznes Partner, jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Jeszcze kilka lat temu satysfakcjonujące zakupy bez wychodzenia z domu wydawały się niemożliwe. Dziś coraz więcej osób korzysta z usług sklepów internetowych. Dlaczego? Bo to proste, szybkie, dostępne i niewiarygodnie wygodne! Zakupy możemy robić zawsze i wszędzie, a jedynym ograniczeniem jest stan naszego konta. Jak to wygląda w Polsce? Czy już na dobre opanowała nas mania internetowego shoppingu?