Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Strona internetowa jako przestrzeń – umebluj ją przyjaźnie
Opublikowano: 30-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Internet to swoistego rodzaju przestrzeń. Nie jest to jedynie pusta metafora – podobnie jak prawdziwa przestrzeń, również ta sieciowa może wpływać na nasze samopoczucie swoim wyglądem, ergonomią itp. Wpływ ten może być zarówno pozytywny, jak i negatywny, dlatego warto przestrzeń swojej strony WWW zaprojektować tak, by jej goście czuli się na niej jak w domu.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Na nowej drodze
Opublikowano: 29-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Stawiamy na stały rozwój, aby z naszą pomocą strony naszych klientów wspięły się na sam szczyt wyników wyszukiwania! A ten poniedziałek rozpoczęliśmy nietypowo – od podboju szczytu Andersii w Poznaniu. Nasze nowe biuro znajduje się aż na XVIII piętrze! Nowe miejsce, nowe pomysły… Zachęcamy do zapoznania się z relacją z tego długo oczekiwanego przez nas dnia.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Znakuj się rozważnie - znaki towarowe w linkach sponsorowanych
Opublikowano: 28-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Niestety, wśród wielu internautów wciąż krąży przekonanie, że w sieci panuje pełna swoboda działań. Pojawia się kopiowanie tekstów, bezprawne wykorzystanie cudzych grafik... Często mamy też do czynienia z wykorzystywaniem naszego znaku towarowego przez inne firmy. Są to praktyki wysoce nieetyczne, a także niezgodne z prawem, dlatego w przypadku ich wykrycia należy jak najszybciej podjąć odpowiednie kroki.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wyżej już nie można
Opublikowano: 24-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Jak na prężnie rozwijającą się firmę przystało, pora zmienić biuro na przestronniejsze. Wspaniałe widoki za oknem – przepiękna panorama miasta z pewnością będzie sprzyjać kreatywności. Jesteśmy pewni, że na szczycie najwyższego budynku w Poznaniu zrodzą się jeszcze lepsze pomysły. A podczas przeprowadzki tylko utwierdziliśmy się w przekonaniu, że ekipa Sunrise System podoła każdemu wyzwaniu!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
SEO to wyzwanie dla profesjonalistów
Opublikowano: 23-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min
Szukanie drogi na skróty w pozycjonowaniu na dłuższą metę nie popłaca. Działania niezgodne z wytycznymi wyszukiwarki Google, mogą nie tylko nie przynieść wysokich pozycji, ale wręcz spowodować nałożenie na witrynę kary. A kary Google bardzo trudno zdjąć i mogą się ciągnąć za stroną przez bardzo długi czas... czasem nawet konieczna jest całkowita zmiana domeny.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wyszukiwarki widzą więcej
Opublikowano: 22-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Wyniki wyszukiwarek "lokalnych", działających wewnętrznie na witrynach, od teraz będą dostępne również w wynikach wyszukiwarki Google. Dlaczego? Co się dokładnie zmieniło? W kolejnym tematycznym artykule wyjaśniamy i wskazujemy konkretne poprawki i zmiany, wprowadzone przez Google. I oczywiście trzymamy rękę na pulsie zmian wpływających na metody pozycjonowania stron internetowych.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Co przyniesie przyszłość? Więcej reklam w sieci!
Opublikowano: 21-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Agencja planowania i zakupu mediów GroupM przewiduje, że już niebawem Internet prześcignie telewizję, radio oraz prasę pod względem wielkości inwestycji na reklamę. Jest to naturalne zjawisko związane z popularyzowaniem się sieci i ciągłym wzrostem dostępu do Internetu w społeczeństwie. Zapraszamy do bardziej szczegółowego zapoznania się z prognozami GroupM.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Siła tkwi w słowach - zasady redagowania reklam Google AdWords
Opublikowano: 21-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Właściwe sformułowanie treści linku sponsorowanego to klucz do sukcesu – chwytliwa reklama „uwodzi” internautę. Typowa reklama tekstowa AdWords zbudowana jest – jak wiadomo na podstawie poprzednich lekcji - z kilku komponentów: Nagłówek (25 znaków włącznie ze spacjami): Opis (dwa wiersze po 35 znaków włącznie ze spacjami każdy) Wyświetlany adres URL (35 znaków włącznie ze spacjami).

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Na właściwej stronie - historia pewnego sukcesu
Opublikowano: 17-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Bezkonkurencyjne zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce, zdystansowanie dużych konkurentów, wizerunek lidera, pozyskanie szerokiego grona klientów i partnerów – to nie jest proste. Co nie oznacza, że nie jest możliwe. Jaki jest zatem przepis na sukces? Agencja Wspierania Inicjatyw Lokalnych zawdzięcza te osiągnięcia między innymi decyzji o wypozycjonowaniu strony.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.50 - (2 głosy)
Web 3.0 – przyszłość Internetu i pozycjonowania?
Opublikowano: 17-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Czy przyszłość internetu leży w super-inteligentnych maszynach, które (dzięki wykorzystaniu maszynowego uczenia się) będą perfekcyjnie odpowiadać na wszelkie nasze zapytania - i potrzeby? Czy znany nam sposób komunikacji z komputerem zmieni się z fizycznego wpisywania zapytań na komunikację głosową? Web 3.0 nie jest jeszcze dokładnie zdefiniowany, ale możliwości są gigantyczne...  i czasami straszne!
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Czy warto inwestować w bannery reklamowe w Internecie?
Opublikowano: 16-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Nowoczesne technologie, takie jak choćby Flash, pozwalają na osiągnięcie zachwycających efektów wizualnych. Czy jednak banner – metoda analogiczna do tradycyjnych form reklamy – rzeczywiście jest najlepszym wyborem w przypadku sieci? Naszym zdaniem w świecie Internetu należy postawić na interaktywność – nie dotrzemy do wszystkich – powinniśmy dotrzeć przede wszystkim do tych, którzy szukają naszych usług.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Lokalizacja docelowego użytkownika - jak to się robi?
Opublikowano: 14-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Kto myślał, że pozostaje w sieci anonimowy i jest nie do namierzenia, tkwi w ogromnym błędzie. Google ma bowiem kilka sprawdzonych sposobów, by ustalić lokalizację danego użytkownika – na podstawie domeny, adresu IP, analizy zapytania, a także ustawienia języka. Dzięki temu można zlokalizować pożądanych przez reklamodawcę użytkowników i zdecydować o wyświetlaniu reklam niektórym z nich.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się