Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Znakuj się rozważnie - znaki towarowe w linkach sponsorowanych
Opublikowano: 28-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Niestety, wśród wielu internautów wciąż krąży przekonanie, że w sieci panuje pełna swoboda działań. Pojawia się kopiowanie tekstów, bezprawne wykorzystanie cudzych grafik... Często mamy też do czynienia z wykorzystywaniem naszego znaku towarowego przez inne firmy. Są to praktyki wysoce nieetyczne, a także niezgodne z prawem, dlatego w przypadku ich wykrycia należy jak najszybciej podjąć odpowiednie kroki.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wyżej już nie można
Opublikowano: 24-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min

Jak na prężnie rozwijającą się firmę przystało, pora zmienić biuro na przestronniejsze. Wspaniałe widoki za oknem – przepiękna panorama miasta z pewnością będzie sprzyjać kreatywności. Jesteśmy pewni, że na szczycie najwyższego budynku w Poznaniu zrodzą się jeszcze lepsze pomysły. A podczas przeprowadzki tylko utwierdziliśmy się w przekonaniu, że ekipa Sunrise System podoła każdemu wyzwaniu!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
SEO to wyzwanie dla profesjonalistów
Opublikowano: 23-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min
Szukanie drogi na skróty w pozycjonowaniu na dłuższą metę nie popłaca. Działania niezgodne z wytycznymi wyszukiwarki Google, mogą nie tylko nie przynieść wysokich pozycji, ale wręcz spowodować nałożenie na witrynę kary. A kary Google bardzo trudno zdjąć i mogą się ciągnąć za stroną przez bardzo długi czas... czasem nawet konieczna jest całkowita zmiana domeny.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Wyszukiwarki widzą więcej
Opublikowano: 22-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Wyniki wyszukiwarek "lokalnych", działających wewnętrznie na witrynach, od teraz będą dostępne również w wynikach wyszukiwarki Google. Dlaczego? Co się dokładnie zmieniło? W kolejnym tematycznym artykule wyjaśniamy i wskazujemy konkretne poprawki i zmiany, wprowadzone przez Google. I oczywiście trzymamy rękę na pulsie zmian wpływających na metody pozycjonowania stron internetowych.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Co przyniesie przyszłość? Więcej reklam w sieci!
Opublikowano: 21-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Agencja planowania i zakupu mediów GroupM przewiduje, że już niebawem Internet prześcignie telewizję, radio oraz prasę pod względem wielkości inwestycji na reklamę. Jest to naturalne zjawisko związane z popularyzowaniem się sieci i ciągłym wzrostem dostępu do Internetu w społeczeństwie. Zapraszamy do bardziej szczegółowego zapoznania się z prognozami GroupM.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Siła tkwi w słowach - zasady redagowania reklam Google AdWords
Opublikowano: 21-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Właściwe sformułowanie treści linku sponsorowanego to klucz do sukcesu – chwytliwa reklama „uwodzi” internautę. Typowa reklama tekstowa AdWords zbudowana jest – jak wiadomo na podstawie poprzednich lekcji - z kilku komponentów: Nagłówek (25 znaków włącznie ze spacjami): Opis (dwa wiersze po 35 znaków włącznie ze spacjami każdy) Wyświetlany adres URL (35 znaków włącznie ze spacjami).

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Na właściwej stronie - historia pewnego sukcesu
Opublikowano: 17-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Bezkonkurencyjne zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce, zdystansowanie dużych konkurentów, wizerunek lidera, pozyskanie szerokiego grona klientów i partnerów – to nie jest proste. Co nie oznacza, że nie jest możliwe. Jaki jest zatem przepis na sukces? Agencja Wspierania Inicjatyw Lokalnych zawdzięcza te osiągnięcia między innymi decyzji o wypozycjonowaniu strony.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.50 - (2 głosy)
Web 3.0 – przyszłość Internetu i pozycjonowania?
Opublikowano: 17-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Czy przyszłość internetu leży w super-inteligentnych maszynach, które (dzięki wykorzystaniu maszynowego uczenia się) będą perfekcyjnie odpowiadać na wszelkie nasze zapytania - i potrzeby? Czy znany nam sposób komunikacji z komputerem zmieni się z fizycznego wpisywania zapytań na komunikację głosową? Web 3.0 nie jest jeszcze dokładnie zdefiniowany, ale możliwości są gigantyczne...  i czasami straszne!
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Czy warto inwestować w bannery reklamowe w Internecie?
Opublikowano: 16-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Nowoczesne technologie, takie jak choćby Flash, pozwalają na osiągnięcie zachwycających efektów wizualnych. Czy jednak banner – metoda analogiczna do tradycyjnych form reklamy – rzeczywiście jest najlepszym wyborem w przypadku sieci? Naszym zdaniem w świecie Internetu należy postawić na interaktywność – nie dotrzemy do wszystkich – powinniśmy dotrzeć przede wszystkim do tych, którzy szukają naszych usług.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Lokalizacja docelowego użytkownika - jak to się robi?
Opublikowano: 14-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Kto myślał, że pozostaje w sieci anonimowy i jest nie do namierzenia, tkwi w ogromnym błędzie. Google ma bowiem kilka sprawdzonych sposobów, by ustalić lokalizację danego użytkownika – na podstawie domeny, adresu IP, analizy zapytania, a także ustawienia języka. Dzięki temu można zlokalizować pożądanych przez reklamodawcę użytkowników i zdecydować o wyświetlaniu reklam niektórym z nich.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Copywriting - poezja naszych czasów
Opublikowano: 11-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Pisanie tekstów na strony internetowe to nie lada wyzwanie. Teksty takie nie tylko muszą być stylistycznie nienaganne i marketingowo skuteczne – muszą one także spełniać formalne wymogi, które pozwalają stronie www być zauważoną przez wyszukiwarki. Piszemy o tym, czym jest SEO copywriting oraz dlaczego optymalizacja tekstów pod kątem wyszukiwarek nie jest łatwym kawałkiem chleba.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Oni decydują, jak ma wyglądać Internet - standardy sieciowe
Opublikowano: 11-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min

Miliony komputerów na całym świecie, codziennie łączy się za pośrednictwem sieci Internet, by umożliwić nam nowoczesną komunikację. By było to możliwe, niezbędne są pewne uniwersalne konwencje, konstytuujące ich skuteczną integracje w globalną sieć. Skąd biorą się światowe standardy w internecie? Dlaczego ich nieprzestrzeganie jest nieopłacalne? Kto właściwie odpowiada za ich ustanawianie? Staramy się przybliżyć Państwu to zagadnienie, odpowiadając na powyższe pytania.

Autor
Agnieszka Tobys
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się