Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Strategia międzynarodowa - kierowanie linków sponsorowanych według kryterium językowego
Opublikowano: 07-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Jak dotrzeć z kampanią reklamową do międzynarodowego grona odbiorców? Niestety, Google nie zrobi tego za nas. Musimy sformułować tekst reklamy w kilku językach oraz kierować odpowiednią reklamę do użytkowników danego języka. Na szczęście Google AdWords umożliwia nam strategię międzynarodowego kierowania kampanii. Jak się za to zabrać? Przygotowaliśmy kilka cennych wskazówek.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Geograficzne nakierowanie kampanii linków sponsorowanych
Opublikowano: 01-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

W przypadku firm o zasięgu regionalnym warto postawić na skierowanie kampanii reklamowej do użytkowników z konkretnego obszaru. Dzięki temu nasza reklama dotrze do węższego grona odbiorców, ale daje to szansę na to, że reklama trafi do większej grupy potencjalnych klientów. Oznacza to, że kampania stanie się bardziej efektywna – a o to właśnie chodzi w  Google AdWords!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Case study - sukces to nie przypadek
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Czy wiecie, co jest kluczem do sukcesu? Firma FALCO odkryła tę tajemnicę jakiś czas temu - najkrótszą drogą do pokonania rynkowych rywali jest promowanie się przy pomocy pozycjonowania strony internetowej.  A jak to osiągnąć? Nie jest to proste zadanie, dlatego warto skorzystać ze wsparcia specjalistów, którzy wiedzą, co zrobić, by wznieść stronę internetową na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Jak nie zgrzeszyć - zasady tworzenia witryny www
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Doradzamy, czym przede wszystkim kierować się przy tworzeniu witryny internetowej swojej firmy. Zoptymalizowana strona internetowa jest lepiej widoczna dla wyszukiwarek, a co za tym idzie, łatwiej odnaleźć ją Państwa potencjalnym klientom. Jakie działania są wskazane, a jakich błędów należy za wszelką cenę unikać – dowiedzą się tego Państwo z niniejszego artykułu.

 

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Mocne uderzenie - pozycjonowanie i linki sponsorowane
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Piszemy o przewadze kampanii linków sponsorowanych i pozycjonowania w wyszukiwarkach nad klasycznymi formami reklamy. Przybliżamy mocne strony tej formy promocji, tłumaczymy, dlaczego marketing internetowy jest obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta. Warto zaczerpnąć tych informacji, by świadomie i skutecznie zarządzać promocją we własnej firmie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ani rusz bez poprawnych wyrażeń kluczowych!
Opublikowano: 25-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min
 
Dobór odpowiednich wyrażeń kluczowych to podstawa każdej kampanii w wyszukiwarce Google. Nie jest to łatwe zadanie, szczególnie w przypadku firm oferujących zróżnicowany asortyment oraz usługi. Jak zatem się za to zabrać? O czym należy pamiętać? Najszybszym i najprostszym sposobem będzie skorzystanie z pomocy doświadczonego, certyfikowanego specjalisty AdWords.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Impreza integracyjna - tak się tworzy zgrany zespół!
Opublikowano: 19-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Grunt to dobra integracja zespołu! Sunrise System docenia siłę zgranego teamu, dlatego tym razem spędziliśmy wspólny marcowy weekend nad jeziorem. Na świeżym powietrzu obudził się w nas sportowy duch - kto nie grał w piłkarzyki albo nie podkręcał piłeczek przy ping-pongu, próbował swych sił w siatkówce plażowej. Nic to, że chłodno i wiatr – dobry serw wszystkiego wart!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wybór dopasowania wyrażenia kluczowego
Opublikowano: 17-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Ścisłe, wykluczające, do wyrażenia, przybliżone, wbudowane… Dopasowanie ma niejedno oblicze. Nas interesują dopasowania wyrażenia kluczowego w kampanii reklamowej AdWords. Nie jest to prosty temat, niezwykle istotny. Dlatego zapraszamy do lektury jednego z kilku naszych artykułów na ten temat. Z naszą pomocą świat AdWords przestanie mieć przed Tobą tajemnice!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Mapy Google po polsku
Opublikowano: 14-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Pragniemy przybliżyć Państwu podstawowe funkcje działającej od kilku dni w Polsce usługi Google Maps. To niezwykle użyteczne narzędzie pozwala pozyskiwać wiele przydatnych informacji z internetu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast palcem po mapie, można teraz podróżować myszką po ekranie monitora. W ciągu kilku sekund odnajdą Państwo fotografie, filmy i wiele innych z dowolnego zakątka ziemi.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Osadzanie Flash przy pomocy SWFObject
Opublikowano: 13-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min
Wyszukiwarki, w tym oczywiście również Google, właściwie nigdy nie radziły sobie z technologią Flash. Dlatego strony zbudowane z wykorzystaniem tej technologii miały bardzo utrudnioną drogę do wysokich pozycji. Najczęściej po prostu trzeba zmienić całe witryny. Ostatnio jednak pojawił się ciekawy program, który pozwala przedstawić zawartość animacji Flash w formie tekstowej.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
3.90 - (10 głosów)
SEO, SEM, CPC, CPM, PPC....
Opublikowano: 11-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

CPR, ROI, SERP? Te nazwy kompletnie nic Państwu nie mówią? Nic straconego, z nami dowiecie się dokładnie, co znaczą.. Specjalnie dla Państwa rozszyfrowujemy najczęściej spotykane skróty pojawiające się, gdy mowa o marketingu internetowym. Dzięki ich znajomości będą Państwo mogli swobodnie komunikować się ze specjalistami z branży SEM (Search Engine Marketing).

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Tik-tak, tik-tak... czas ucieka. Grasz o staż?
Opublikowano: 10-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

4-tygodniowy staż z możliwością przedłużenia umowy oraz nagrody dodatkowe jak szkolenia, kursy językowe czy też studia podyplomowe. Tyle możesz wygrać  w XIII edycji konkursu „Grasz o staż”! Półmetek już za nami, jesteśmy coraz bliżej finału. Czasu coraz mniej, dlatego jeśli potrzebujecie podpowiedzi, zapraszamy do lektury naszych artykułów. Mocno trzymamy kciuki za wszystkich uczestników konkursu!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się