Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Żeby Sieć nie była dziurawa...
Opublikowano: 16-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:10 min
Internet przestał być wyłącznie źródłem wiedzy. Obecnie z powodzeniem służy nam jako platforma do kontaktu, wymiany myśli, zakupów oraz, mimochodem, dzielenia się prywatnymi informacjami. Na te ostatnie czyhają hakerzy, pragnący wykorzystać naszą naiwność. Jak się przed nimi uchronić? Przede wszystkim należy zadbać, aby Sieć nie była dziurawa, za pomocą specjalnych zabezpieczeń.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Grafiki w dobrym guście – zasady Google dla reklam graficznych
Opublikowano: 16-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Poeta mawia: „idzie o to, aby było pięknie/aby było pięknie, wszystko jedno jak” - ale to nie jedyne wymogi, jakie stoją przed twórcami grafiki reklamowej. Idzie o to, aby było skutecznie. Dlatego przedstawiam pierwszą część zasad związanych z reklamami graficznymi istotnymi w prowadzeniu kampanii w Google. Oczywiście, najważniejsza jest estetyka - ale nie tylko.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Internauci są z Marsa, internautki z Wenus...
Opublikowano: 14-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Z pomocą Google można już dokonywać rzeczy niezwykłych: siedząc wygodne w fotelu, z pomocą myszki, odwiedzamy najdalsze krańce świata... czas rozszerzyć granice poznania i wyruszyć w kosmos! Google Sky to projekt wykorzystujący teleskopy do podglądania spadających gwiazd. A możliwości może być jeszcze więcej! Czas zwiedzać już nie tylko świat, ale także Wszechświat!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sunrise System gra fair play
Opublikowano: 10-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

By poddać to społecznej weryfikacji, nasza firma uczestniczy w programie„Przedsiębiorstwo Fair Play” 2008. W 1997 r. Polska Fundacja Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw (PARP) ogłosiła konkurs na temat promocji kultury przedsiębiorczości. W odpowiedzi powstał projekt "Zasady etycznej odpowiedzialności biznesu" Instytutu Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym oraz Krajowej Izby Gospodarczej, który nakreślił społeczne i etyczne aspekty działalności polskiego biznesu.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Świat nie przestaje inwestować w reklamę w Internecie
Opublikowano: 08-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min
Inwestowanie w reklamę internetową to trend, który nie zamierza zwalniać. Według prognoz IDC wydatki na promowanie w Sieci przekroczy w 2008 roku 65 miliardów dolarów! To wyraźne wskazanie, że ten rodzaj reklamy będzie rozwijał się jeszcze dynamiczniej. Nowe techniki, nowe sposoby promocji i wpływu na klientów, którzy coraz chętniej spędzają czas w Sieci... to jest czas reklamy internetowej!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Skąd przychodzą użytkownicy – Google Analytics
Opublikowano: 07-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Witryna już jest, teraz wystarczy czekać, aż ktoś ją odwiedzi... warto jednak wiedzieć, kto i dlaczego to robi. Takie informacje są bardzo cenne, ponieważ pozwalają w porę reagować na zmiany, a także dopasowywać zawartość strony do potrzeb klientów. W tym pomoże niezastąpiony Google Analytics - narzędzie do analizowania, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Twojej strony.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
1.00 - (3 głosy)
Czytają nas... Konkurs Biuletynów Firmowych 2008
Opublikowano: 04-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Konkurs Biuletynów Firmowych 2008 to znakomita szansa na to, aby sprawdzić, jak wypadają nasze publikacje w obiektywnej ocenie jury, ale nie tylko. Pragniemy również przekonać się, czy z naszej pracy redakcyjnej oraz graficznej zadowoleni są czytelnicy newslettera ReklamaWInternecie.pl. To już ósma edycja konkursu organizowana przez Agencję Doradczo-Wydawniczą Agape.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Raport z pola bitwy ... konkurencyjnej
Opublikowano: 04-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Badania dotyczące metod budowania wizerunku dają nam cenną wiedzę na temat tego, jak tworzyć skuteczną i atrakcyjną reklamę w Internecie. Liczy się przede wszystkim pozycjonowanie, a następnie komunikatywność oraz przejrzystość. Pod tymi trzeba hasłami mieści cała masa przeróżnych sposobów na przyciągnięcie klienta oraz przekonanie go do swojej marki.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Anonimom wstęp wzbroniony
Opublikowano: 02-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Oczywiście, Internet ma swoją ciemną stronę... jak wszystko na tym świecie. Mówienie jednak, że z informacji zgromadzonych w Sieci ktoś robi użytek na naszą niekorzyść, jest stwierdzeniem dość wygórowanym. Google służy do udostępniania mnóstwa danych. Jednocześnie jednak dba o to, aby były ono odpowiednio zabezpieczone. Na rozluźnienie w artykule czeka na Was kilka ciekawostek na ten temat.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Biznes = Internet
Opublikowano: 01-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Coraz chętniej korzystamy z Sieci - ta informacja przewija się przez nasze artykuły częściej niż zwykle, a to za sprawą zmieniających się tendencji, na lepsze rzecz jasna. Pod lupę wzięto właśnie biznesmenów: czy osoby na wysokich stanowiskach równie chętnie szukają informacji biznesowych w Sieci? Poznajcie wyniki badań wykonanych przez TechWeb serwisu Forbes.com oraz firmę Gartner.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nie być nudnym – optymalizacja kampanii Google AdWords
Opublikowano: 30-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Nuda to najgorsze, co może przydarzyć się reklamie w Internecie. Aby zachęcać, pobudzać do działania, zachwycać i przynosić określony skutek, musi być atrakcyjna. A to możliwe jest tylko, jeśli stale ją udoskonalamy. Użytkownicy Sieci okazują się coraz bardziej wybredni: wiedzą czego chcą, a co im nie służy. Potrzeba jest zatem ciągła optymalizacja kampanii.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Dziennikarstwo obywatelskie
Opublikowano: 27-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Rozwój Sieci pozwolił na pojawienie się wielu form ludzkiej aktywności w innych dziedzinach. Wraz z Internetem narodziło się dziennikarstwo obywatelskie. Teraz nie tylko profesjonalny dziennikarz, ale także zwykły uczestnik życia publicznego może przekazać istotną informację lub zrelacjonować ważne wydarzenie. Portale internetowe coraz chętniej korzystają z takiego wsparcia.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się