Jak już pisaliśmy, Google zmieniło interfejs wyników wyszukiwania. Nowe zmiany dostrzegli nie tylko użytkownicy tradycyjnych komputerów. Google zadbało, by nowy wygląd wprowadzić również w przeglądarkach telefonów komórkowych takich platform jak Iphone, Palm WebOs oraz Android. Czy czas już na pozycjonowanie dla użytkowników urządzeń mobilnych?
Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych korzystający z www.google.com mogą w pełni cieszyć się nowym wyglądem wyników wyszukiwania. W odróżnieniu od tradycyjnej wersji wyników wyszukiwania opcje związane z kategoriami wyników wyszukiwania są dostępne po rozwinięciu bocznego panelu. Kwestią czasu jest wprowadzanie zmian dla pozostałych lokalizacji i języków. I zapewne kwestią czasu jest również świt pozycjonowania skupionego na użytkownikach mobilnych.
Nowa funkcjonalność podobnie jak w wersji tradycyjnej ułatwia nawigację, tym bardziej na stosunkowo małych ekranach komórek.
Źródło: Google Mobile Blog