Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Prestiżowa praca dzięki kampanii Google AdWords

Opublikowano: 17-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Na niecodzienny sposób wykorzystania reklamy internetowej wpadł Alec Brownstein - kreatywny copywriter ze Stanów Zjednoczonych. Stawił sobie za cel zatrudnienie w jednej z kilku najbardziej prestiżowych agencji reklamowych w Nowym Yorku. Wykorzystał w tym celu narzędzie Google AdWords. Brownstein znając tendencje znanych ludzi do „googlowania” swojego nazwiska wykupił kampanie linków sponsorowanych dobierając słowa kluczowe na podstawie godności dyrektorów kreatywnych agencji, do których chciał aplikować. Każda z reklam została opatrzona odmiennym tekstem w zależności od tego jakie nazwisko miało się pojawić. I tak np. dla Ian Reichenthal’a z agencji reklamowej Young & Rubicam reklama brzmiała: „Cześć Ian googlowanie swojego nazwiska to niezła zabawa. Zatrudnienie mnie także”.

Link prowadził do strony internetowej Brownstein’a, na której było portfolio dotychczasowych projektów oraz CV.

Tylko jeden z pracodawców nie odpowiedział na reklamę w linkach sponsorowanych. Alec Brownstein otrzymał trzy oferty pracy, inwestując w kampanię 6$. Obecnie pracuje w Young & Rubicam.

Całością chwali się w materiale wideo na serwisie YouTube:

Autor
Łukasz Tuchowski
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się