Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Spot na życzenie – reklamy video w kampanii Google AdWords
Opublikowano: 04-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min
Dobrze, jeśli komunikat trafia do odbiorcy. Jeszcze lepiej, gdy okazuje się on atrakcyjny i angażujący. Kampania AdWords okaże się jeszcze skuteczniejsza, jeśli wykorzystamy potencjał tkwiący w reklamach video. Siła takiego rozwiązania? Baner pojawia się na życzenie, a zatem w momencie wpisywania wyrażenia kluczowego - zawarty w nim adres URL bez problemu odsyła na daną stronę.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Przed drugą rundą gry fair play
Opublikowano: 01-08-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min
Miło nam poinformować, że Sunrise System przeszło do drugiego etapu konkursu o tytuł i certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Celem programu jest wdrażanie etyki w działalność gospodarczą polskich przedsiębiorstw. Aby zdobyć cenne informacje, organizatorzy tym razem skupią się na tym, aby poznać Sunrise System od strony naszych Klientów. Z przyjemnością dowiemy się, co o nas sądzą :)
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Pierwszy taki serwis. Na pierwszej pozycji.
Opublikowano: 30-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Czego oczekujemy od wortalu internetowego? Wyspecjalizowania informacji i znalezienia sposobu na podania ich w atrakcyjnej formie przekazu. I tym właśnie jest strona Ecoportal.pl. To pierwszy serwis informacyjno-społeczny w Polsce, który poświęcono takim zagadnieniom, jak ekologia czy ochrona środowiska. Co zrobić, aby cieszyć się wysokimi pozycjami? Wiedzą to specjaliści Sunrise System.

Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kto szuka, nie zawsze znajdzie... Twoją firmę w Google
Opublikowano: 29-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Dlaczego firmy emigrują do Sieci? Z jednej prostej przyczyny: komunikacja internetowa to najwygodniejszy sposób porozumiewania się z rynkiem. Wygodny przede wszystkim dla internautów, którzy poszukiwania hydraulika rozpoczynają od wstukania pewnej frazy do wyszukiwarki (nawet jeśli hydraulik mieszka po drugiej stronie ulicy). A pozycjonowanie dokładnie odpowiada na potrzeby takich firm.

Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Migająca kolorowanka – kreowanie reklam graficznych w kampanii AdWords
Opublikowano: 28-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Teraz zyskasz w oczach wszystkich wzrokowców - Twoim hakiem na klientów, oprócz chwytliwego hasła, będzie też kolor. W jaki sposób przygotować kampanię, aby ta przekonała do kliknięcia, a jednocześnie nie odstraszyła swoim wyglądem? Podczas przygotowywania grafiki należy wziąć pod uwagę kilka istotnych wytycznych. Dzięki nim baner z pewnością wzbudzi zainteresowanie w użytkownikach Sieci.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Kopie - nowy oryginał: Google zmieniło wygląd
Opublikowano: 25-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Google dokonało zmiany w wyglądzie komunikatu dotyczącego kopii strony. Po wpisaniu specjalnego adresu można zobaczyć, w jaki sposób witryna była aktualizowana. Właśnie od tej kopii zależy też, co zostanie uwzględnione przez roboty Google. Do bardzo ciekawa i istotna baza danych, o którą warto zadbać - także dla pozycji strony w wyszukiwarce Google.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama szeptem krzyczana
Opublikowano: 24-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Marketing szeptany to wcale nie podstęp, ale umiejętne wykorzystanie cennych zasobów, jakie tkwią w budzeniu miłych skojarzeń. Im więcej dobrego myślimy o danej marce, tym chętniej po nią sięgamy. A nie ma nic lepszego, jak rekomendacja kogoś, komu ufamy lub z czyim zdaniem się liczymy. Szept w Internecie również jest możliwy - trzeba tylko wiedzieć, w jaki sposób go wykorzystać.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklamodawco, nie przegap bramki...
Opublikowano: 23-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Mistrzostwa, olimpiady... to nie tylko zmagania zawodników, za których trzymamy kciuki, ale także sposób na biznes - i to taki, który się opłaca! To świetna okazja, zwłaszcza, że strony transmitujące mecze piłkarskie notują  bardzo wysoki ruch w trakcie rozgrywek. Tysiące osób, a tak naprawdę konsumentów o bardzo zróżnicowanych potrzebach - przeszukuje Sieć w poszukiwaniu meczów. Reklamodawco - wykorzystaj to.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nawet prasie bez Internetu źle...
Opublikowano: 22-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Jak to możliwe, że prasa potrzebuje Internetu, aby utrzymywać sprzedaż na dobrym poziomie? Najwięcej zyskują magazyny lifestylowe, które dzięki Sieci zwiększają swoje przychody. Firma PricewaterhouseCoopers prognozuje wzrost wpływów z reklam internetowych generowanych przez prasę właśnie. Czy to oznacza, że z papieru przejdzie ona na strony Sieci? Kolorowe magazyny już robią do tego przymiarki.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Reklama AdWords – obietnica warta zaufania
Opublikowano: 21-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min
Kampania AdWords sprawdza się jako nośnik wielu reklam - także tych, które mają wzbudzić w odbiorcach więcej emocji niż zwykle. Mowa oczywiście o promocjach, zniżkach, upustach i innych pozytywnych elementach przekazu. Ważne jednak, aby w projektowaniu kampanii zachować pewien umiar, a także dostosować się do aktualnych wymogów. To będzie już połowa sukcesu!
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Dobry zwyczaj: nie rozsyłaj
Opublikowano: 18-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
Sposobów na przesłanie wirusa i zarażenie nim naszego komputera istnieje całe mnóstwo - i możemy nawet nie zdawać sobie z tego sprawy. Sprawcy tego chaosu wiedzą, jak dostać się do prywatnych dysków twardych. Metodą najchętniej stosowaną obecnie jest przesyłanie złośliwego oprogramowania z pomocą poczty elektronicznej. Wystarczy otworzyć podejrzany link, aby dać się złapać. Jak się przed tym uchronić?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Za rok, za dzień, za chwilę...
Opublikowano: 17-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Zainteresowanie technologią jest coraz większe. Najnowsze prognozy pokazują, że już w 2012 roku liczba klientów internetowych może przekroczyć 1 mld osób! Potwierdzają to zresztą badania grupy użytkowników Sieci: obecnie jest ich już 1,4 mld, a wartość ta stale rośnie. Już niebawem będziemy świadkami diametralnych, rewolucyjnych zmian w dziedzinie Internetu.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się