Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Nowe oblicze e-biznesu
Opublikowano: 29-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Partnerstwo i pełne zaufanie w biznesie – niemożliwe? A jednak! Jesteśmy otwarci na współpracę z innymi firmami. Jako lider w branży chętnie dzielimy się swoją wiedzą i doświadczeniem. Wiemy, że przyniesie to wymierne korzyści dla obu stron. Jeśli są Państwo zainteresowani rozwojem przedsiębiorstwa poprzez Program Biznes Partner, jesteśmy do Państwa dyspozycji!

Autor
Agnieszka Tobys
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Shopping w sieci – gdzie wydają Polacy
Opublikowano: 29-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Jeszcze kilka lat temu satysfakcjonujące zakupy bez wychodzenia z domu wydawały się niemożliwe. Dziś coraz więcej osób korzysta z usług sklepów internetowych. Dlaczego? Bo to proste, szybkie, dostępne i niewiarygodnie wygodne! Zakupy możemy robić zawsze i wszędzie, a jedynym ograniczeniem jest stan naszego konta. Jak to wygląda w Polsce? Czy już na dobre opanowała nas mania internetowego shoppingu?

Autor
Bartosz Rybacki
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Kliknięcie kontrolowane
Opublikowano: 28-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Zastanawiasz się, kim są użytkownicy zaglądający na Twoją stronę internetową? Chciałbyś poznać ich wiek, płeć i preferencje zakupowe? Dobra droga! Poznając bliżej użytkowników sieci, poznasz ich potrzeby. A to z kolei pozwoli Ci dopasować swoją ofertę do ich oczekiwań. Proste, prawda? W takim razie zachęcamy do lektury naszego artykuły na temat badań dotyczących internautów.

Autor
Tomasz Wieczorek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Grunt to podłoga - POLYFLOR POLSKA
Opublikowano: 27-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Wszystko zaczęło się niemal sto lat temu w Anglii, kiedy to brytyjski przedsiębiorca James Halstead stworzył niedaleko Manchesteru firmę POLYFLOR. Od tego czasu biznes rozwija się prężnie, podbijając kolejne rynki europejskie niebywałą jakością wykładzin podłogowych. POLYFLOR nie spoczywa na laurach i stawia na rozwój w każdym aspekcie, co zaowocowało podjęciem współpracy z Sunrise System.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Zagląda tam i wnuczka, i babcia...
Opublikowano: 27-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Czy pamiętacie wątek internetowy w jednej z polskich rodzinnych telenowel, gdzie seniorzy rodu namiętnie grają w internetowe szachy? Przywołuję ten medialny przykład, bo ilustruje on nowy trend w odbiorze najnowocześniejszego medium: już nie tylko młodzi ludzie są nowocześni i buszują w sieci. Także i seniorzy zaczęli doceniać Internet zarówno jako źródło informacji, jak i rozrywki.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Trochę ruchu... - formaty reklam w kampanii Google AdWords
Opublikowano: 27-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
 
Nie da się nie zauważyć – kampanie AdWords to naprawdę dobry sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Należy jednak robić to z głową, by nie wyrzucić pieniędzy w błoto. Reklamy graficzne, animowane, wideo, lokalne, a może na telefon komórkowy? Który format wybrać i czym się kierować przy podjęciu decyzji? I właśnie o tym, jakie możliwości daje nam AdWords, będzie nasz artykuł.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Eye tracking
Opublikowano: 23-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:55 min

Jak użytkownik odbiera naszą stronę internetową? Gdzie w pierwszej kolejności kieruje wzrok? Zamiast snuć domysły i własne teorie warto postawić na eye tracking, czyli niewiarygodne narzędzie pozwalające na śledzenie ruchów gałki ocznej w trakcie korzystania ze strony internetowej bądź aplikacji. Zebrane w ten sposób dane przydadzą się m.in. podczas tworzenia strony internetowej.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Reklama kontekstowa - sposób na zarobek w sieci
Opublikowano: 21-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Nie wystarczy dobra strona internetowa, by odnieść sukces w sieci. Jeśli chcemy zarabiać, musimy podjąć szereg działań zwiększających obecność naszej witryny w Internecie. Ciekawym rozwiązaniem jest reklama kontekstowa – zarówno z punktu widzenia reklamodawcy, jak i reklamobiorcy. Co to takiego i jak na tym zarabiać? W poszukiwaniu odpowiedzi zapraszamy do lektury!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Konto według własnego uznania? W kampanii Google AdWords to proste
Opublikowano: 19-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Przemyślana strategia - to słowo-klucz we wszelkiego rodzaju kampaniach reklamowych. Zanim podejmiemy jakiekolwiek działania, musimy się dokładnie zastanowić nad tym, co, komu i w jakim celu chcemy przekazać. Następnym krokiem będzie dopasowanie przekazu do celu oraz grupy odbiorców. Proste i logiczne, prawda? W artykule wyjaśniamy, jak to wygląda w kampanii AdWords.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Sezon na sukces – promocja wyrażeń sezonowych
Opublikowano: 14-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Sezonowość kojarzy nam się zazwyczaj z sadownictwem i ogrodnictwem. Jednak zjawisko to już dawno wkradło się w inne dziedziny życia! Zauważyliście, że reklamy różnią się w zależności od pory roku? Zwróciliście uwagę na zróżnicowany asortyment w sklepach w poszczególnych miesiącach, a także w okresach przedświątecznych? Sezonowość ma także ogromny wpływ na… pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Użytkownicy więcej klikają na reklamy Google
Opublikowano: 13-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Czy mniejsza liczba kliknięć w linki sponsorowane oznacza zmniejszenie popularności oraz skuteczności AdWords? Niekoniecznie. Większa liczba kliknięć nie zawsze oznacza zainteresowanie ofertą. Nowe techniki pozwolą zminimalizować przypadkowe kliknięcia, a tym samym zwiększyć kliknięcia potencjalnych klientów. Kampania AdWords stawia na jakość, a nie na ilość!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Konto pod kontrolą - raporty Google AdWords
Opublikowano: 12-05-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

W każdej kampanii kluczową rolę odgrywa monitorowanie jej przebiegu oraz analizowanie efektów. Pozwoli to ocenić skuteczność prowadzonych działań oraz wprowadzić ewentualne zmiany. AdWords daje w tym zakresie wiele możliwości raportowania – statystyki skuteczności słowa kluczowego, adresu URL, typu reklamy, kampanii, zasięgu, częstotliwości i znacznie więcej!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się