Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Internauci są z Marsa, internautki z Wenus...
Opublikowano: 14-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Z pomocą Google można już dokonywać rzeczy niezwykłych: siedząc wygodne w fotelu, z pomocą myszki, odwiedzamy najdalsze krańce świata... czas rozszerzyć granice poznania i wyruszyć w kosmos! Google Sky to projekt wykorzystujący teleskopy do podglądania spadających gwiazd. A możliwości może być jeszcze więcej! Czas zwiedzać już nie tylko świat, ale także Wszechświat!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sunrise System gra fair play
Opublikowano: 10-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

By poddać to społecznej weryfikacji, nasza firma uczestniczy w programie„Przedsiębiorstwo Fair Play” 2008. W 1997 r. Polska Fundacja Promocji i Rozwoju Małych i Średnich Przedsiębiorstw (PARP) ogłosiła konkurs na temat promocji kultury przedsiębiorczości. W odpowiedzi powstał projekt "Zasady etycznej odpowiedzialności biznesu" Instytutu Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym oraz Krajowej Izby Gospodarczej, który nakreślił społeczne i etyczne aspekty działalności polskiego biznesu.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Świat nie przestaje inwestować w reklamę w Internecie
Opublikowano: 08-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:15 min
Inwestowanie w reklamę internetową to trend, który nie zamierza zwalniać. Według prognoz IDC wydatki na promowanie w Sieci przekroczy w 2008 roku 65 miliardów dolarów! To wyraźne wskazanie, że ten rodzaj reklamy będzie rozwijał się jeszcze dynamiczniej. Nowe techniki, nowe sposoby promocji i wpływu na klientów, którzy coraz chętniej spędzają czas w Sieci... to jest czas reklamy internetowej!
Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Skąd przychodzą użytkownicy – Google Analytics
Opublikowano: 07-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Witryna już jest, teraz wystarczy czekać, aż ktoś ją odwiedzi... warto jednak wiedzieć, kto i dlaczego to robi. Takie informacje są bardzo cenne, ponieważ pozwalają w porę reagować na zmiany, a także dopasowywać zawartość strony do potrzeb klientów. W tym pomoże niezastąpiony Google Analytics - narzędzie do analizowania, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Twojej strony.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
1.00 - (3 głosy)
Czytają nas... Konkurs Biuletynów Firmowych 2008
Opublikowano: 04-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min
Konkurs Biuletynów Firmowych 2008 to znakomita szansa na to, aby sprawdzić, jak wypadają nasze publikacje w obiektywnej ocenie jury, ale nie tylko. Pragniemy również przekonać się, czy z naszej pracy redakcyjnej oraz graficznej zadowoleni są czytelnicy newslettera ReklamaWInternecie.pl. To już ósma edycja konkursu organizowana przez Agencję Doradczo-Wydawniczą Agape.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Raport z pola bitwy ... konkurencyjnej
Opublikowano: 04-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Badania dotyczące metod budowania wizerunku dają nam cenną wiedzę na temat tego, jak tworzyć skuteczną i atrakcyjną reklamę w Internecie. Liczy się przede wszystkim pozycjonowanie, a następnie komunikatywność oraz przejrzystość. Pod tymi trzeba hasłami mieści cała masa przeróżnych sposobów na przyciągnięcie klienta oraz przekonanie go do swojej marki.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Anonimom wstęp wzbroniony
Opublikowano: 02-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min

Oczywiście, Internet ma swoją ciemną stronę... jak wszystko na tym świecie. Mówienie jednak, że z informacji zgromadzonych w Sieci ktoś robi użytek na naszą niekorzyść, jest stwierdzeniem dość wygórowanym. Google służy do udostępniania mnóstwa danych. Jednocześnie jednak dba o to, aby były ono odpowiednio zabezpieczone. Na rozluźnienie w artykule czeka na Was kilka ciekawostek na ten temat.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Biznes = Internet
Opublikowano: 01-07-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Coraz chętniej korzystamy z Sieci - ta informacja przewija się przez nasze artykuły częściej niż zwykle, a to za sprawą zmieniających się tendencji, na lepsze rzecz jasna. Pod lupę wzięto właśnie biznesmenów: czy osoby na wysokich stanowiskach równie chętnie szukają informacji biznesowych w Sieci? Poznajcie wyniki badań wykonanych przez TechWeb serwisu Forbes.com oraz firmę Gartner.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nie być nudnym – optymalizacja kampanii Google AdWords
Opublikowano: 30-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Nuda to najgorsze, co może przydarzyć się reklamie w Internecie. Aby zachęcać, pobudzać do działania, zachwycać i przynosić określony skutek, musi być atrakcyjna. A to możliwe jest tylko, jeśli stale ją udoskonalamy. Użytkownicy Sieci okazują się coraz bardziej wybredni: wiedzą czego chcą, a co im nie służy. Potrzeba jest zatem ciągła optymalizacja kampanii.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Dziennikarstwo obywatelskie
Opublikowano: 27-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Rozwój Sieci pozwolił na pojawienie się wielu form ludzkiej aktywności w innych dziedzinach. Wraz z Internetem narodziło się dziennikarstwo obywatelskie. Teraz nie tylko profesjonalny dziennikarz, ale także zwykły uczestnik życia publicznego może przekazać istotną informację lub zrelacjonować ważne wydarzenie. Portale internetowe coraz chętniej korzystają z takiego wsparcia.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sunrise System członkiem IAB
Opublikowano: 24-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Obecność w szeregach tak prestiżowych organizacji napawa nas niezwykłą dumą. Przynależność do IAB oraz SEMPO świadczy o naszym zaangażowaniu w rozwój biznesu oraz dbałości o Klienta. Ci oddają swoje strony internetowe w naprawdę dobre ręce. Nie zamierzamy jednak zwalniać - daje nam to energię do podejmowania kolejnych ambitnych zadań! Czeka nas jeszcze więcej pracy!
Autor
Paweł Rybak
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Niech się dzieje - zwiększanie ruchu w kampanii Google AdWords
Opublikowano: 23-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Jak zwiększyć ruch w kampanii Google AdWords? Mamy na to kilka sprawdzonych sposobów. Warto wiedzieć: jak powinna wyglądać fraza, w jaki sposób przyporządkować konkretną reklamę do konkretnych wyrażeń, a także jak wyeksponować dane frazy, aby te zachęciły użytkownika do kliknięcia w reklamę. Szczegółowe wskazówki znajdziecie w naszym artykule.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się