Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Impreza integracyjna - tak się tworzy zgrany zespół!
Opublikowano: 19-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min

Grunt to dobra integracja zespołu! Sunrise System docenia siłę zgranego teamu, dlatego tym razem spędziliśmy wspólny marcowy weekend nad jeziorem. Na świeżym powietrzu obudził się w nas sportowy duch - kto nie grał w piłkarzyki albo nie podkręcał piłeczek przy ping-pongu, próbował swych sił w siatkówce plażowej. Nic to, że chłodno i wiatr – dobry serw wszystkiego wart!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wybór dopasowania wyrażenia kluczowego
Opublikowano: 17-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Ścisłe, wykluczające, do wyrażenia, przybliżone, wbudowane… Dopasowanie ma niejedno oblicze. Nas interesują dopasowania wyrażenia kluczowego w kampanii reklamowej AdWords. Nie jest to prosty temat, niezwykle istotny. Dlatego zapraszamy do lektury jednego z kilku naszych artykułów na ten temat. Z naszą pomocą świat AdWords przestanie mieć przed Tobą tajemnice!

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Mapy Google po polsku
Opublikowano: 14-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:45 min

Pragniemy przybliżyć Państwu podstawowe funkcje działającej od kilku dni w Polsce usługi Google Maps. To niezwykle użyteczne narzędzie pozwala pozyskiwać wiele przydatnych informacji z internetu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast palcem po mapie, można teraz podróżować myszką po ekranie monitora. W ciągu kilku sekund odnajdą Państwo fotografie, filmy i wiele innych z dowolnego zakątka ziemi.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Osadzanie Flash przy pomocy SWFObject
Opublikowano: 13-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min
Wyszukiwarki, w tym oczywiście również Google, właściwie nigdy nie radziły sobie z technologią Flash. Dlatego strony zbudowane z wykorzystaniem tej technologii miały bardzo utrudnioną drogę do wysokich pozycji. Najczęściej po prostu trzeba zmienić całe witryny. Ostatnio jednak pojawił się ciekawy program, który pozwala przedstawić zawartość animacji Flash w formie tekstowej.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
3.90 - (10 głosów)
SEO, SEM, CPC, CPM, PPC....
Opublikowano: 11-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

CPR, ROI, SERP? Te nazwy kompletnie nic Państwu nie mówią? Nic straconego, z nami dowiecie się dokładnie, co znaczą.. Specjalnie dla Państwa rozszyfrowujemy najczęściej spotykane skróty pojawiające się, gdy mowa o marketingu internetowym. Dzięki ich znajomości będą Państwo mogli swobodnie komunikować się ze specjalistami z branży SEM (Search Engine Marketing).

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Tik-tak, tik-tak... czas ucieka. Grasz o staż?
Opublikowano: 10-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

4-tygodniowy staż z możliwością przedłużenia umowy oraz nagrody dodatkowe jak szkolenia, kursy językowe czy też studia podyplomowe. Tyle możesz wygrać  w XIII edycji konkursu „Grasz o staż”! Półmetek już za nami, jesteśmy coraz bliżej finału. Czasu coraz mniej, dlatego jeśli potrzebujecie podpowiedzi, zapraszamy do lektury naszych artykułów. Mocno trzymamy kciuki za wszystkich uczestników konkursu!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Linki sponsorowane? Z czym to się je?
Opublikowano: 10-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min

Każdy użytkownik Internetu ma z nimi do czynienia. Jednak nie każdy zwraca uwagę na to, że niektóre z wyników wyszukiwania Google to tzw. linki sponsorowane. Można je znaleźć na samej górze nad wynikami naturalnymi bądź też po prawej stronie. O co dokładnie chodzi z tą formą reklamy w sieci? Jak zbudować link sponsorowany? Chętnie podzielimy się z Wami swoją wiedzą.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Jak doprowadzić do tego, aby znaleźć się na podświetlonym polu nad wynikami organicznymi?
Opublikowano: 04-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Konkurencja nie śpi. Coraz więcej przedsiębiorców inwestuje w reklamy w sieci – w końcu Internet staje się podstawowym źródłem informacji dla coraz większego grona odbiorców. Jak skonstruować kampanię reklamową, by prześcignąć konkurencję? Od czego zależy pozycja naszej reklamy i jej siła? Bez wątpienia jest to właściwie sformułowana treść reklamy, historyczny współczynnik i klikalności, ale nie tyko!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Algorytm Google... zagadka rozwiązana?
Opublikowano: 03-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Czy algorytm Google może wyglądać właśnie tak? Spekulacje ekspertów SEO dotyczących elementów składowych algorytmu/algorytmów Google są niezwykle liczne. Tylko pytanie brzmi: ile w nich prawdy? W przypadku tej "symulacji" wydaje się, że autor mógł przybliżyć się nieco rozgryzienia algorytmu. Oczywiście, nie jest to sprawdzona formuła na skuteczne pozycjonowanie, a jedynie jedna z wielu teorii.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Sunrise cieszy, Sunrise radzi, Sunrise nigdy Cię nie zdradzi
Opublikowano: 28-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min

Satysfakcję klienta stawiamy na pierwszym miejscu. Sunrise System to zespół wykwalifikowanych pracowników, którzy wiedzą, jak sprostać każdemu wyzwaniu. Pozycjonowanie stron internetowych nie ma przed nami tajemnic! I nie tylko my tak myślimy – na naszej stronie znajdziecie listę referencyjną od zadowolonych klientów, która z każdym dniem staje się coraz dłuższa!

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Nieprawidłowe kliknięcia - jak Google je wykrywa?
Opublikowano: 26-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

W kampanii AdWords wielokrotnie spotkacie się z pojęciem kliknięć. Dziś chcielibyśmy zwrócić Waszą uwagę na kliknięcia nieprawidłowego. Czym one są, jakie są ich konsekwencje dla reklamodawcy oraz jak ich uniknąć? To przypadkowe kliknięcia, a może celowe działania konkurencji? Odpowiedzi na te i inne pytania szukajcie u naszych certyfikowanych specjalistów od AdWords.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Przekierowanie domeny poprzez PHP
Opublikowano: 25-02-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Czy zastanawiałeś się w jaki sposób jednocześnie szybko i bezpiecznie przekierować domenę poprzez PHP? W naszym krótkim, aczkolwiek treściwym poradniku przedstawiamy praktyczne, konkretne wskazówki na co dokładnie zwrócić uwagę. Co więcej, podajemy gotowy kod i szczegółowo go wyjaśniamy, żeby ułatwić każdemu pracę nad pozycjonowaniem swojej strony internetowej.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się