Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Internet nie kłamie

Opublikowano: 06-05-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min

Aż 72% respondentów deklaruje zaufanie do treści, opinii, wyników wyszukiwania i informacji zawartych w Internecie. Pod tym względem, w Europie, wyprzedzają nas tylko Czesi, których współczynnik zaufania do sieci wynosi 77%. Średnia dla wszystkich europejskich krajów wynosi 49%, zatem polski wynik (72%) wyraźnie przewyższa stopień zaufania do globalnej sieci na Starym Kontynencie. W opinii autorów badania wysoki poziom zaufania do Internetu w Polsce ma związek z wciąż rosnącą popularnością sieci. Co ciekawe w badaniu European Trusted Brands 2010 przeprowadzanym przez Reader's Digest aż 42% pytanych Polaków wskazało, że jedną z najważniejszych cech ich osobowości jest nowoczesność. To drugi najwyższy wynik w całej Europie. Jeden z największych współczynników zaufania do treści znalezionych w sieci, wciąż rosnąca liczba kont na Facebooku (jest nas więcej niż Norwegów i Finów) i powszechnie deklarowana nowoczesność – oto Polaków portret własny 2010.

 

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się