Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Nie być nudnym – optymalizacja kampanii Google AdWords
Opublikowano: 30-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Nuda to najgorsze, co może przydarzyć się reklamie w Internecie. Aby zachęcać, pobudzać do działania, zachwycać i przynosić określony skutek, musi być atrakcyjna. A to możliwe jest tylko, jeśli stale ją udoskonalamy. Użytkownicy Sieci okazują się coraz bardziej wybredni: wiedzą czego chcą, a co im nie służy. Potrzeba jest zatem ciągła optymalizacja kampanii.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Dziennikarstwo obywatelskie
Opublikowano: 27-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:50 min

Rozwój Sieci pozwolił na pojawienie się wielu form ludzkiej aktywności w innych dziedzinach. Wraz z Internetem narodziło się dziennikarstwo obywatelskie. Teraz nie tylko profesjonalny dziennikarz, ale także zwykły uczestnik życia publicznego może przekazać istotną informację lub zrelacjonować ważne wydarzenie. Portale internetowe coraz chętniej korzystają z takiego wsparcia.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Sunrise System członkiem IAB
Opublikowano: 24-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min
Obecność w szeregach tak prestiżowych organizacji napawa nas niezwykłą dumą. Przynależność do IAB oraz SEMPO świadczy o naszym zaangażowaniu w rozwój biznesu oraz dbałości o Klienta. Ci oddają swoje strony internetowe w naprawdę dobre ręce. Nie zamierzamy jednak zwalniać - daje nam to energię do podejmowania kolejnych ambitnych zadań! Czeka nas jeszcze więcej pracy!
Autor
Paweł Rybak
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Niech się dzieje - zwiększanie ruchu w kampanii Google AdWords
Opublikowano: 23-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:35 min

Jak zwiększyć ruch w kampanii Google AdWords? Mamy na to kilka sprawdzonych sposobów. Warto wiedzieć: jak powinna wyglądać fraza, w jaki sposób przyporządkować konkretną reklamę do konkretnych wyrażeń, a także jak wyeksponować dane frazy, aby te zachęciły użytkownika do kliknięcia w reklamę. Szczegółowe wskazówki znajdziecie w naszym artykule.

Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Złoty środek, czyli nie przedobrzyć w SEO
Opublikowano: 23-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Zasada z pozoru prosta: aby strona miała szansę rankingować wysoko w wynikach wyszukiwania w treści powinny pojawić się słowa kluczowe. Natomiast tutaj pojawiają się pytania. Ile i jakie słowa? Ile wystąpień powinno być w moim tekście? Jak długi tekst umieścić np. na stronie głównej? SEO Copywriting, odpowiadający na te i inne pytania, nie jest najprostszym kawałkiem chleba...
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Dobry patent na zarządzanie – 7milowy
Opublikowano: 20-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min
Prowadzenie małej firmy nie oznacza, że jej sukces będzie równie niewielki - wręcz przeciwnie! Udowadnia to współpraca z firmą 7milowy, która szturmem zdobyła rynek i utrzymuje się na fali. Wsparcie Sunrise System sprawiło, że przedsiębiorstwo utwierdziło swoją pozycję w biznesie. Na czym opiera swój sukces? Przede wszystkim na produktach wysokiej jakości.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Bajki robotów
Opublikowano: 19-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:40 min
Roboty chodzą, węszą i robią różne inne dziwne rzeczy... oczywiście w przenośni :) w rzeczywistości to bardzo sprawne programy komputerowe, które działają zgodnie z algorytmem. Nie wszystkie roboty "poruszają się" tak samo. Istnieją między nimi subtelne różnice, które warto znać. Wszystko zależy bowiem od wyszukiwarki i jej sposobu działania. Sprawdźmy, jakie to różnice.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Google mówi „tak”
Opublikowano: 17-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min

Kto pyta, nie błądzi. Stare jak świat powiedzenie ma słuszność także w świecie Internetu. Zastanawialiście się kiedyś, czy Google popiera działania SEO? Oczywiście, że tak - ale tylko te uczciwe i zgodne z proponowaną polityką. Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań w tym kierunku warto zapoznać się z informacjami z centrum pomocy dla webmasterów. Czeka tam mnóstwo cennych wskazówek dotyczących SEO!

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Prognoza trafniejsza niż przewidywanie pogody... narzędzie prognozowania odwiedzin serwisu
Opublikowano: 16-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 1:55 min
Wybór słowa kluczowego nie wystarczy - warto nieco wczuć się w rolę internauty i spróbować odgadnąć, co pomyśli na temat przygotowywanej kampanii. Na szczęście przedsiębiorca nie musi robić tego sam. Pomoże mu w tym narzędzie prognozowania odwiedzin. Jest ono dostępne dla każdego reklamodawcy w kampanii AdWords. Wystarczy wpisać słowo kluczowe, aby zyskać mnóstwo cennych informacji.
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Nasza firma członkiem SEMPO
Opublikowano: 12-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 0:35 min
Z przyjemnością informujemy, że Sunrise System jest od wczoraj członkiem SEMPO - organizacji, która skupia specjalistów reklamy w wyszukiwarkach. Dzięki obecności w szeregach lidera w branży możemy śmiało mówić o tym, że nasza firma jest najlepszym wyborem, jeśli chodzi o promowanie się w Sieci. Nasi Klienci są w naprawdę dobrych rękach. Rekomendacja SEMPO jest tego świadectwem.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Niepapierowy papier...
Opublikowano: 12-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min
Nadchodzi nowa era, która może zupełnie zmienić naszą kulturę: e-papier. Czy obecność ekologicznego papieru wyprze druk? Takie prognozy nie brzmią optymistycznie, ale są prawdopodobne. Choć wielu jest zwolenników książek oraz gazet, którzy nie wyobrażają sobie, aby z ich półek mógł zniknąć tradycyjny papier. Mimo wszystko takie pytania warto zadawać i dostrzegać także plusy tego rozwiązania.
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Cegiełka do cegiełki, kamyczek do kamyczka....
Opublikowano: 11-06-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:05 min

Konkurencja nie śpi. Dlatego nie jest łatwo wybić się na rynku i utrzymać pozycję lidera w branży. Myślicie, że wystarczy kosztowna kampania reklamowa? Otóż nie. Zamiast inwestować w jednorazowe akcje, warto postawić na długofalowe działania – budowanie świadomości marki w umysłach dotychczasowych, ale i potencjalnych klientów. Jak zatem wyróżnić firmę na tle innych? My stawiamy na e-branding.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się