Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Google Miejsca

Opublikowano: 27-04-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Gigant z Mountain View chce sprawić, aby nam, dzieciom internetu żyło się jeszcze lepiej, jeszcze wygodniej. Jak jeszcze Google może nam ułatwić znajdowanie informacji? Przyzwyczailiśmy się już chyba wszyscy, że Google podpowiada nam nawet jak dojechać do szukanej przez nas, np. restauracji z Zakopanem. Od razu spoglądamy na wyświetlającą się w bardzo widocznym miejscu na stronie mapkę, na której odnajdujemy co najmniej kilka pozycji spełniających kryteria naszych wyszukiwań. Google idzie dalej w tym kierunku, od dosłownie kilku dni Centrum Firm Lokalnych (czyli właśnie usługa umożliwiająca nam zarejestrowanie swojej działalności na lokalnej mapie Google), przekształciła się w usługę Google Miejsca - gdzie czekają na zarejestrowanych użytkowników kolejne bezpłatne, praktyczne narzędzia skutecznej promocji własnej firmy. W tym momencie oprócz możliwości umieszczenia informacji o adresie firmy, godzinach otwarcia, możemy umieścić również krótki film, zdjęcie witryny naszego sklepu, czy np. możemy zaznaczyć obszar na którym świadczymy usługę. Dodatkową funkcją, na pewno bardzo atrakcyjną dla właścicieli firm, będzie możliwość korzystania ze statystyk wejść na stronę z Google Miejsca. Statystyki nie kłamią, jedno na pięć wyszukiwań w Google jest powiązane z konkretną lokalizacją, dlatego tak ważne jest aby internauta znalazł dokładnie to czego szuka - czyli Twoją firmę. Źródło: Google Polska

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się