Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Web 3.0 – przyszłość Internetu i pozycjonowania?
Opublikowano: 17-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 4:05 min
Czy przyszłość internetu leży w super-inteligentnych maszynach, które (dzięki wykorzystaniu maszynowego uczenia się) będą perfekcyjnie odpowiadać na wszelkie nasze zapytania - i potrzeby? Czy znany nam sposób komunikacji z komputerem zmieni się z fizycznego wpisywania zapytań na komunikację głosową? Web 3.0 nie jest jeszcze dokładnie zdefiniowany, ale możliwości są gigantyczne...  i czasami straszne!
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Czy warto inwestować w bannery reklamowe w Internecie?
Opublikowano: 16-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Nowoczesne technologie, takie jak choćby Flash, pozwalają na osiągnięcie zachwycających efektów wizualnych. Czy jednak banner – metoda analogiczna do tradycyjnych form reklamy – rzeczywiście jest najlepszym wyborem w przypadku sieci? Naszym zdaniem w świecie Internetu należy postawić przede wszystkim na interaktywność – nie dotrzemy do wszystkich – powinniśmy dotrzeć przede wszystkim do tych, którzy szukają naszych usług.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Lokalizacja docelowego użytkownika - jak to się robi?
Opublikowano: 14-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Copywriting - poezja naszych czasów
Opublikowano: 11-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Pisanie tekstów na strony internetowe to nie lada wyzwanie. Teksty takie nie tylko muszą być stylistycznie nienaganne i marketingowo skuteczne – muszą one także spełniać formalne wymogi, które pozwalają stronie www być zauważoną przez wyszukiwarki. Piszemy o tym, czym jest SEO Copywriting, oraz dlaczego optymalizacja tekstów pod kątem wyszukiwarek nie jest łatwym kawałkiem chleba.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Oni decydują, jak ma wyglądać Internet - standardy sieciowe
Opublikowano: 11-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Miliony komputerów na całym świecie, codziennie łączy się za pośrednictwem sieci Internet, by umożliwić nam nowoczesną komunikację. By było to możliwe, niezbędne są pewne uniwersalne konwencje, konstytuujące ich skuteczną integracje w globalną sieć. Skąd biorą się światowe standardy w internecie? Dlaczego ich nieprzestrzeganie jest nieopłacalne? Kto właściwie odpowiada za ich ustanawianie? Staramy się przybliżyć Państwu to zagadnienie, odpowiadając na powyższe pytania.

Autor
Agnieszka Tobys
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Game over
Opublikowano: 07-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Po prostu Google
Opublikowano: 07-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Używają jej codziennie miliony użytkowników wprowadzając najrozmaitsze zapytania. Tworzy porządek i umożliwia nawigację po miliardach dokumentów opublikowanych w sieci Internet. Czym właściwie jest Google? Jak powstało? Skąd wzięła się nazwa? Jakie jest motto i misja firmy? Udzielamy odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące najpopularniejszej wyszukiwarki świata.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Strategia międzynarodowa - kierowanie linków sponsorowanych według kryterium językowego
Opublikowano: 07-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Geograficzne nakierowanie kampanii linków sponsorowanych
Opublikowano: 01-04-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Case study - sukces to nie przypadek
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy wiecie, co jest kluczem do sukcesu? Firma FALCO odkryła tę tajemnicę jakiś czas temu - najkrótszą drogą do pokonania rynkowych rywali jest promowanie się przy pomocy pozycjonowania strony internetowej.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Jak nie zgrzeszyć - zasady tworzenia witryny www
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Doradzamy czym przede wszystkim kierować się przy tworzeniu witryny internetowej swojej firmy. Zoptymalizowana strona internetowa jest lepiej widoczna dla wyszukiwarek, a co za tym idzie, łatwiej odnaleźć ją Państwa potencjalnym klientom. Jakie działania są wskazane, a jakich błędów należy za wszelką cenę unikać – dowiedzą się tego Państwo z niniejszego artykułu.

 

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Mocne uderzenie - pozycjonowanie i linki sponsorowane
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Piszemy o przewadze kampanii linków sponsorowanych i pozycjonowania w wyszukiwarkach, nad klasycznymi formami reklamy. Przybliżamy mocne strony tej formy promocji, tłumaczymy dlaczego marketing internetowy jest obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta. Warto zaczerpnąć tych informacji, by świadomie i skutecznie zarządzać promocją we własnej firmie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się