Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Zbliża się Wielkanoc - co mogą zrobić reklamodawcy?

Opublikowano: 25-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:15 min

Święta oraz wszelkiego rodzaju wydarzenia sezonową są świetną okazją by intensyfikować naszą reklamę. Wyjątkowy czas daje wyjątkowe możliwości. Nie każdy produkt czy usługa jest dostępna czy pożądana przez cały rok. Do tego pewne okresy zawsze charakteryzują się zwiększonym popytem. Dodatkowo antycypując pewne trendy można jak najbardziej kreować zainteresowanie nowym produktem czy marką. Bazując na udostępnionych przez Google danych (statystyki wyszukiwarki Google) oraz doświadczeniu biznesowym można dokładnie określić, jakie towary i usługi cieszą się największym zainteresowanie w czasie konkretnych świąt czy sezonu. I tak na przykład, właściciele hoteli czy pensjonatów mogą planować z wyprzedzeniem swoje wydatki na reklamę, a firmy produkcyjne pójść o krok dalej i dzięki informacji dotyczącej popytu mogę koordynować produkcję z marketingiem. W związku ze zbliżającymi się świętami warto zweryfikować swój budżet reklamowy. Zwiększone zainteresowanie i duża liczba potencjalnych klientów mogą przewyższać założenia standardowego budżetu. Możemy też zastanowić się nad dostosowaniem treści reklam czy słów kluczowych do naszej świątecznej oferty. Dzięki coraz lepszym raportom i szerokim dostępie do informacji o zachowaniu i potrzebach użytkowników internetu i wyszukiwarek mamy coraz większe możliwości reklamowe, zdecydowanie warto je wykorzystać. Źródło: Google

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się