Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Dzień Kobiet w Internecie

Opublikowano: 08-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

... odbywa się codziennie.

Jedno jest pewne, kobiety nie muszą walczyć o parytety w środowisku konsumentów e-sklepów. Drogie Panie, według pierwszych polskich badań związanych z wpływem płci na zachowania internautów, wynika jasno, że przodujemy w zakupach on-line nad mężczyznami.

Raport „Płeć konsumenta w marketingu” opracowany przez MarketingKobiet.pl nie pozostawia złudzeń – ponad 62 % kupujących to kobiety. I nie chodzi o stereotypy związanie z „zakupoholizmem” kobiet – według raportu jesteśmy wybredne, wymagające i wcale nie jest tak łatwo skłonić nas do zakupu. Zaistniałą zależność wytłumaczyć raczej można faktem, iż to na nas spoczywa obowiązek uzupełniania domowych zapasów (wszelkiego rodzaju), to my mamy decydujące zdanie odnośnie wszelkiego rodzaju prezentów i podarunków dla całej rodziny oraz uwielbiamy drobiazgi, które najkorzystniej jest zakupić przez internet.

Dzień Kobiet w Internecie

A teraz drobna wskazówka dla wszystkich, którym zależy na jak pełniejszym wykorzystaniu potencjału polskiego rynku sprzedaży internetowej – ponad 60 % konsumentów oczekuje rozwoju działań marketingowych skierowanych bezpośrednio do kobiet, tak sprofilowany marketing to przyszłość.

Źródło: Marketing Kobiet

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się