Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Google Street View

Opublikowano: 04-03-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:00 min

Google uruchomiło wiosną 2007 roku usługę - Google Street View. Usługa jednym słowem pozwala podróżować internaucie po miastach, ulicach dzięki panoramicznym zdjęciom, wcześniej wykonanym przez kamery zamontowane na samochodzie. Dotychczas usługa wzbudziła wiele kontrowersji w krajach, gdzie ją wprowadzono. Jednym z silnych głosów sprzeciwu, był głos mieszkańców miasteczka North Oaks w stanie Minnesota. Żądanie było jedno - usunąć kompletnie miasteczko z tej usługi. Nietuzinkowość North Oaks polega na tym, że całe jest własnością prywatną, więc Google nie miało wyboru. Mimo wzrastających protestów, Google opatentowała sposób umieszczania reklam w Street View i Google Maps. Znaleźli nową metodę umieszczania reklam. Poprzez Street View reklamy pojawiają się na samochodach, budynkach, billboardach. Co nowego? Opatentowano metodę zmiany treści reklam na bardziej aktualne. Spektakle, menu, repertuar będą regularnie uaktualniane, a o tym czyja reklama będzie miała się znajdować np. na billboardzie w Nowym Jorku, będzie decydowała licytacja.

Źródło: Dziennik Internautów, Read Write

Autor
Karolina Wojtaszek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się