Wyższy standard skuteczności
Blog

Informacje z branży i życia firmy

Wybierz dziedzinę
Case study - sukces to nie przypadek
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Czy wiecie, co jest kluczem do sukcesu? Firma FALCO odkryła tę tajemnicę jakiś czas temu - najkrótszą drogą do pokonania rynkowych rywali jest promowanie się przy pomocy pozycjonowania strony internetowej.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Jak nie zgrzeszyć - zasady tworzenia witryny www
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Doradzamy czym przede wszystkim kierować się przy tworzeniu witryny internetowej swojej firmy. Zoptymalizowana strona internetowa jest lepiej widoczna dla wyszukiwarek, a co za tym idzie, łatwiej odnaleźć ją Państwa potencjalnym klientom. Jakie działania są wskazane, a jakich błędów należy za wszelką cenę unikać – dowiedzą się tego Państwo z niniejszego artykułu.

 

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Mocne uderzenie - pozycjonowanie i linki sponsorowane
Opublikowano: 28-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Piszemy o przewadze kampanii linków sponsorowanych i pozycjonowania w wyszukiwarkach, nad klasycznymi formami reklamy. Przybliżamy mocne strony tej formy promocji, tłumaczymy dlaczego marketing internetowy jest obecnie najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta. Warto zaczerpnąć tych informacji, by świadomie i skutecznie zarządzać promocją we własnej firmie.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ani rusz bez poprawnych wyrażeń kluczowych!
Opublikowano: 25-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Impreza integracyjna - tak się tworzy zgrany zespół!
Opublikowano: 19-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Rozpoczynając pracę w Sunrise System, trafiłam do zespołu akurat w przededniu imprezy integracyjnej. Spędziliśmy wspólny marcowy weekend nad jeziorem. Na świeżym powietrzu obudził się w nas sportowy duch – kto nie grał w piłkarzyki albo nie podkręcał piłeczek przy ping-pongu, próbował swych sił w siatkówce plażowej. Nic to, że chłodno i wiatr – dobry serw wszystkiego wart! Osobną konkurencją było kibicowanie zdeterminowanym siatkarzom oraz zespołowa strategia wyławiania piłki z wody.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
0.00 - (0 głosów)
Wybór dopasowania wyrażenia kluczowego
Opublikowano: 17-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
3.00 - (1 głos)
Mapy Google po polsku
Opublikowano: 14-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Pragniemy przybliżyć Państwu podstawowe funkcje działającej od kilku dni w Polsce usługi Google Maps. To niezwykle użyteczne narzędzie pozwala pozyskiwać wiele przydatnych informacji z internetu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Zamiast palcem po mapie, można teraz podróżować myszką po ekranie monitora. W ciągu kilku sekund odnajdą Państwo fotografie, filmy i wiele innych z dowolnego zakątka ziemi.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.00 - (2 głosy)
Osadzanie Flash przy pomocy SWFObject
Opublikowano: 13-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min
Wyszukiwarki, w tym oczywiście również Google, właściwie nigdy nie radziły sobie z technologią Flash. Dlatego strony zbudowane z wykorzystaniem tej technologii miały bardzo utrudnioną drogę do wysokich pozycji. Najczęściej po prostu trzeba zmienić całe witryny. Ostatnio jednak pojawił się ciekawy program, który pozwala przedstawić zawartość animacji Flash w formie tekstowej.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
3.90 - (10 głosów)
SEO, SEM, CPC, CPM, PPC....
Opublikowano: 11-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

CPR, ROI, SERP? Te nazwy nic Państwu nie mówią? Nic straconego, z nami dowiecie się dokładnie co znaczą. Warto posiąść tą wiedzę, określenia tego typu coraz częściej okazują się przydatne. Specjalnie dla Państwa rozszyfrowujemy najczęściej spotykane skróty pojawiające się, gdy mowa o marketingu internetowym. Dzięki ich znajomości będą Państwo mogli swobodnie komunikować się ze specjalistami z branży SEM (Search Engine Marketing).

 

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Tik-tak, tik-tak... czas ucieka. Grasz o staż?
Opublikowano: 10-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Linki sponsorowane? Z czym to się je?
Opublikowano: 10-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min
Autor
Maciej Jurek
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Jak doprowadzić do tego, aby znaleźć się na podświetlonym polu nad wynikami organicznymi?
Opublikowano: 04-03-2008
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Pozycja reklamy zależy od Rankingu Reklamy. Jest on iloczynem ceny ofertowej CPC i wyniku jakości.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się