Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Czy można odkładać reklamę w Internecie "na później"

Opublikowano: 26-02-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 1:25 min

Nie każdy jeszcze zdaje sobie sprawę z faktu iż bez profesjonalnej promocji w Internecie każda firma skazana jest na drogę pod górę z coraz większymi kamieniami pod postacią konkurencji, rosnących wymagań klientów i coraz większego procenta transakcji biznesowych mających miejsce bezpośrednio w sieci.

Mając na uwadze wzrost znaczenia wyszukiwarek w codziennym życiu a przede wszystkim ich wpływie na proces zbierania informacji i podejmowania decyzji, warto się zastanowić czy można odkładać reklamę w Internecie "na później."

Obecnie użytkownicy Internet szukają w sieci głównie treści, i to w przeważającej większości za pomocą wyszukiwarek. Coraz większa liczba poszukuje i porównuje konkretne produkty i usługi często bazując na zdobytej w Internecie informacji swoje decyzje (w przypadku kiedy nie dokonują zakupu bezpośrednio na stronach www.) Wedle danych pochodzących z firmy iProspect aż 56% internautów używa wyszukiwarki codziennie, 20% kilkakrotnie w ciągu dnia, a informacje o produktach w siedmiu wypadkach na dziesięć są znajdywane właśnie w ten sposób.

Istotnym faktem jest iż bardzo wysoki odsetek osób korzystających z Internetu - aż 92% - ma zaufanie do danych pozyskanych w ten sposób. Internauci są przeświadczeni iż informacja do której docierają samodzielnie jest najpewniejsza i ma dla nich największą wartość. Tym samym dają szerokie pole do popisu firmom które poprzez profesjonalnie prowadzone kampanie reklamowe mogą bezpośrednio wpływać na decyzje potencjalnych odbiorców, dostarczając im poszukiwanej przez nich i cenionej informacji.

Autor
Sunrise System
Ocena artykułu
4.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się