Audyt SEO dla:

hejto.pl

Mamy już dla Ciebie wynik analizy! Zbadaliśmy stronę internetową oraz szereg parametrów, które są w stanie ocenić kondycję witryny. Jako specjaliści, w prosty i szybki sposób wskażemy Ci jakie działania warto podjąć, aby zwiększyć jej widoczność, jakość oraz atrakcyjność. witryny.

70%

CMS: Brak informacji

IP strony 188.114.97.3

Domena: hejto.pl

Data badania: 30-04-2024

Twoja strona nie jest w najlepszej kondycji. Mimo, że podstawowe elementy zostały wykonane prawidłowo, przed Tobą jeszcze sporo pracy. Postaw na nowe rozwiązania i zaufaj radom, jakie otrzymasz od specjalisty. Samodzielna praca nad stroną może nie wystarczyć.

54%
Budowa strony WWW
69%
Ocena SEO
59%
Wsparcie zewnętrzne
100%
Widoczność

1. Budowa strony WWW

Potencjalni Klienci wchodząc na daną stronę internetową od razu zwracają uwagę na niektóre elementy. Dla nich ważne jest przede wszystkim to czy witryna jest użyteczna. Z pewnością nie raz zdarzyło Ci się wejść na stronę, która samym wyglądem i nieintuicyjna i zniechęciła Cię do zakupów. Właśnie dlatego, tak ważne jest, aby Twoja strona była intuicyjna i funkcjonalna.

1.1 Wydajność

  • Strona internetowa ładuje się bardzo wolno. Czas popracować nad tym elementem.
  • Strona internetowa poprawnie ładuje się na urządzeniach mobilnych.
  • Na stronie zastosowano czytelne rozmiary czcionek.
  • Sprawdziliśmy, że klikalne elementy są odpowiedniej wielkości - nie będzie kłopotu, aby wejść w interakcje na urzędzeniach mobilnych.
  • Strona posiada znacznik renderowania treści dla urządzeń mobilnych.

1.2 Interakcje

  • Wykryliśmy użycie tagów Open graph na stronie internetowej.
  • Wykryliśmy użycie kompletnych tagów Open graph na co najmniej jednej podstronie.
  • Wykryliśmy użycie kompletnych tagów Open graph na wszystkich przeanalizowanych podstronach.
  • Nie znaleźliśmy żadnego elementu klikającego, który umożliwiałby interakcję telefoniczną.
  • Nie znaleźliśmy żadnego elementu klikającego, który umożliwiałby interakcję mailową.

1.3 Konstrukcja strony

  • Strona internetowa używa certyfikatu SSL.
  • Strona posiada poprawnie skonfigurowany i aktywny certyfikat SSL.
  • Strona posiada plik robots.txt.
  • Strona posiada mapę witryny.
  • Strona nie wykorzystuje dedykowanej strony 404.
  • Nie znaleźliśmy widgetu, który umożliwiałby skontaktowanie się z pracownikiem za pomocą czatu na żywo.

Chcesz dostać od nas raport rozbudowany o więcej danych i wskazówek?

Dowiesz się z niego, jak zoptymalizować stronę, by pokonać konkurencję w wyszukiwarce.