Badanie strony internetowej friendly-fire.pl/forum
» UZYSKAJ OFERTĘ «
na poprawę parametrów strony
Witamy w analizie Twojego serwisu!
Przejdź niżej aby zobaczyć szczegółowe wyniki badania
Przejdź niżej aby zobaczyć szczegółowe wyniki badania
Wygląda na to, że ze względu na pewne niedoskonałości możesz tracić ruch na stronie
Gratulujemy dopracowania strony pod kątem treści. Teraz wystarczy dbać o ich aktualizację
Czy kluczowe dla Ciebie frazy są uwzględnione w istotnych dla pozycjonowania miejscach na stronie?
Przejdź niżej aby zobaczyć szczegółowe wyniki badania
Brawo! Dzięki szyfrowaniu Twoja strona zyskuje na wiarygodności.
Twoja strona nie jest przystosowana do urządzeń mobilnych Twoich potencjalnych Klientów.
Zbyt niskie tempo ładowania strony może zniechęcać do jej odwiedzania!
Nie masz dostępu do bezcennych danych na temat odwiedzin na stronie. Czas to zmienić!
Pamiętaj, aby dbać o aktualność informacji prawnych na stronie.
Przejdź niżej aby zobaczyć szczegółowe wyniki badania
Wygląda na to, że firma nie jest wyszukiwalna w mapach po nazwie domeny. Klienci lokalni mogą Cię przeoczyć!
Wygląda na to, że nie masz biznesowego profilu na Facebooku. Nie chcesz być w kontakcie z klientami przez social media?
Przejdź niżej aby zobaczyć szczegółowe wyniki badania
Czy wykorzystujesz w pełni potencjał swojej strony?
Czy wykorzystujesz w pełni potencjał swojej strony?
Czy wykorzystujesz w pełni potencjał swojej strony?
Badanie strony internetowej
SEO RATING
55 %
Oceny cząstkowe
Budowa strony WWW
25 %
Optymalizacja SEO
84 %
Wsparcie zewnętrzne
0 %
Budowa strony WWW

Potencjalni Klienci mogą szukać Twojej firmy w wyszukiwarce na wiele sposobów. Twój serwis internetowy powinien wspomagać ich w odnalezieniu drogi do Twojej oferty. Sprawdź, czy Twoja strona internetowa idzie zgodnie z duchem czasu, czy jest przyjazna Internautom i właściwie przygotowana pod pozycjonowanie w Google!

W tej części analizy strony sprawdzisz, czy Twoja strona jest prawidłowo przygotowana w następujących zakresach:

Certyfikat SSL

Dostosowanie strony do smartfonów

Szybkość ładowania serwisu

Obecność systemu statystyk

Mapa witryny

Polityka cookies

Certyfikat SSL
W świetle obecnych regulacji prawnych nie możemy zapominać o tym jak ważna jest ochrona danych osobowych. Jeżeli klienci korzystają z Twojej strony, aby składać zamówienia czy zapytania ofertowe, sygnałem wskazujących na to, że ich dane są chronione i bezpieczne, jest certyfikat SSL. Symbol kłódki przy adresie strony internetowej i adres rozpoczynający się od „https…” to znaczne zwiększenie wiarygodności strony w oczach użytkowników oraz robotów Google. Co więcej, w niektórych sytuacjach przed brakiem szyfrowanego połączenia klienta przestrzec może nawet jego przeglądarka internetowa, oznaczając stronę jako niewystarczająco zabezpieczoną.
Certyfikat SSL istnieje, a strona została poprawnie zoptymalizowana
Gratulacje, do Twojej strony jest podpięty ważny certyfikat SSL oraz obejmuje on wszystkie znajdujące się na niej zasoby. Dane Twoich klientów są bezpieczne!
https://friendly-fire.pl/forum/
Połączenie jest bezpieczne

Informacje, które wysyłasz tej witrynie
(na przykład hasła lub numery kart
kredytowych), pozostają prywatne.
friendly-fire.pl/forum
Czy wiesz, że... Jeżeli prowadzisz sklep internetowy lub zbierasz dane osobowe swoich klientów, certyfikat SSL to absolutna konieczność - bez niego nie będziesz mógł poprowadzić kampanii Google Ads, a wyższe pozycje w Google będzie znacznie trudniej wypracować!
Dostępność Twojej strony dla użytkowników smartfonów
Dziś smartfon towarzyszy Twoim Klientom niemal wszędzie. To właśnie za pośrednictwem telefonów komórkowych odbywa się obecnie większość ruchu w Internecie na całym świecie! Google nie może więc pozostać obojętne na mobilność witryn. Aby promować strony przyjazne użytkownikom, algorytm Google deklasuje strony nieprzystosowane do urządzeń mobilnych. Dlatego tak ważne jest to, czy Twoja witryna jest dobrze widoczna na smartfonie Twojego Klienta.
Czy wiesz, że... telewizja budowała swój zasięg (na poziomie ponad 1 mld odbiorców) ponad 67 lat. To samo sektor mobilny osiągnął w zaledwie 5 lat! Każdego dnia 90% użytkowników smartfonów poszukuje informacji w Internecie.
Szybkość ładowania Twojej strony
Czas ucieka, a wraz z nim Twoi zniecierpliwieni Klienci. Dziś wyścig z czasem dotyczy również robotów Google. Jeśli strona będzie ładować się rażąco wolno, może to ograniczać jej widoczność w wynikach. Sprawdź, jak Google ocenia wydajność friendly-fire.pl/forum na smartfonach i komputerach stacjonarnych.
33%
W porządku
Warto poprawić
Należy poprawić
91%
W porządku
Warto poprawić
Należy poprawić
Czy wiesz, że... kiedy strona internetowa ładuje się szybciej, odwiedzający zostaje na niej dłużej i częściej do niej wraca.
Statystyki - kontrolujesz to?
Nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu jest analiza kosztów, zysków i potencjału firmy. Tę samą zasadę należy przełożyć na SEO. Sprawdź, czy posiadasz odpowiednie narzędzia do śledzenia ruchu na Twojej stronie. Bądź świadomy tego, gdzie i kiedy zaglądają Twoi Klienci.
Google Tag Manager
Facebook Pixel
Tag remarketingowy
Czy wiesz, że... w 2015 roku Google udostępniło darmowe narzędzie Google Tag Manager. Ułatwia ono pracę ze skryptami i kodami śledzenia zamieszczonymi na stronie bez pomocy webmastera - wystarczy tylko raz dodać kod śledzący na stronie!
Mapa witryny
Mapa strony to plik w formacie XML, który ułatwia robotom Google nawigację po Twojej stronie www. Dzięki zawartym w niej instrukcjom znacznie zwiększysz szansę na to, że w wyszukiwarce dostępne będą podstrony, na których widoczności szczególnie Ci zależy.
Plik sitemap.xml nie istnieje
Twoja strona nie zawiera mapy witryny lub nie została dodana poprawnie – koniecznie sprawdź czy wyszukiwarki internetowe poprawnie indeksują Twoją stronę www.
https://friendly-fire.pl/forum/
friendly-fire.pl/forum
Czy wiesz, że... Wiele silników stron internetowych umożliwia szybkie, wręcz automatyczne stworzenie i aktualizację mapy witryny - często nie są do tego potrzebne żadne umiejętności techniczne.
Polityka cookies
Pliki cookies, czyli tzw. „ciasteczka” służą do śledzenia i zapamiętywania zachowań Internautów, aby w przyszłości dostosowywać do nich oglądane w Internecie treści. Choć głównie służy to zwiększeniu naszej wygody, jest także powszechnie wykorzystywane np. do profilowania reklam. Praktycznie każda strona internetowa – w tym i prawdopodobnie Twoja - zapisuje w przeglądarce użytkownika pliki cookies. Zgodnie z europejskim prawem, powinieneś w takiej sytuacji informować Internautów o tym fakcie jako właściciel strony, np. poprzez wyskakujące okienko zawierające link do dokumentu tzw. „Polityki Cookies”.
Polityka Cookies nie istnieje bądź nie znaleźliśmy jej na Twojej stronie
Jeśli Twoja strona korzysta z plików cookies, koniecznie zadbaj o dodanie stosownego, dobrze widocznego komunikatu na stronie, kierującego do tzw. polityki cookies. Bez tego możesz narażać się na konsekwencje prawne!
Czy wiesz, że... Reguły dotyczące informowania o ciasteczka potrafią się bardzo różnić w zależności od regulacji obowiązujących w danym kraju. Koniecznie sprawdzaj lokalne przepisy, zwłaszcza jeżeli prowadzisz działania także poza Unią Europejską!
Optymalizacja SEO Twojego serwisu internetowego

Tworząc stronę internetową zwykle skupiamy się na kwestii wizualnej. Jednak dla uzyskania wysokich pozycji ważne są również inne parametry. Sprawdź, czy Twoja strona jest dostępna dla robotów Google, czy Twoje treści są wystarczająco rozbudowane oraz jak wygląda nasycenie treści słowami kluczowymi. Konstruktywna ocena zaprezentowana niżej może stać się punktem wyjścia Twojej skutecznej kampanii w Internecie.

W tej części badania zweryfikujesz podstawowe elementy dostosowania Twojej witryny pod kątem pozycjonowania (SEO), takie jak:

Dostępność strony dla robotów

Potencjał treści

Ocenę pod kątem fraz

Dostępność Twojej strony dla robotów Google
Większość z nas ocenia stronę z własnej perspektywy. Należy jednak pamiętać, że aby móc być wysoko w Google, strona musi być przede wszystkim dostępna dla robotów wyszukiwarki. Sprawdź więc, jaką ocenę techniczną ma Twój serwis – i zwiększ szansę na wysokie pozycje dzięki poprawie określonych parametrów.
Podgląd tytułu i opisu strony głównej w stylu wyników Google
Friendly Fire
friendly-fire.pl/forum
Tytuł strony nie jest wykorzystany w całości (11-40 znaków)
Znacznik title powinien zawierać słowa kluczowe określające np. działalność firmy oraz jej nazwę. Dzięki temu Google lepiej zrozumie tematykę strony, co pozwoli osiągnąć wyższy ranking (a co za tym idzie - większą widoczność dla potencjalnych Klientów). W przypadku badanej strony istnieje możliwość poszerzenia tytułu o dodatkowe słowa pod kątem zwiększenia widoczności.
Strona nie ma ustawionego opisu
Znacznik meta description powinien opisywać to, co internauta odnajdzie na stronie. Choć wpływ tego tagu na ranking jest znikomy, to należy pamiętać, że właśnie ten opis zachęca internautów do kliknięcia w Twoją stronę. Warto uzupełnić opis o podstawowe informacje o serwisie.
Brak barier indeksowania w meta robots
Kod strony nie wskazuje na blokady uniemożliwiające indeksowanie strony.
Brak barier indeksowania biorąc pod uwagę robots.txt
Strona może być indeksowana przez roboty.
Nie znaleźliśmy danych strukturalnych na Twojej stronie
Mikrodane ułatwiają robotom odczyt np. danych kontaktowych firmy. Google mniej chętnie pokazuje strony należące do anonimowych właścicieli, uznając je za potencjalnie mniej wiarygodne dla użytkowników. Ich brak może więc wpływać negatywnie na widoczność w wynikach, dlatego też warto je uwzględnić w kodzie swojej strony internetowej.

Pamiętaj, aby oprócz wykorzystania danych strukturalnych dbać także o ich aktualność!
Wykryto przekierowanie domeny
Świetnie, Twoja strona nie jest podatna na indeksowanie powielonych treści dzięki poprawnemu przekierowaniu 301 Moved Permanently. Serwis jest dostępny pod jedną domeną, co ułatwia Google właściwe rankingowanie.
Strona jest dostępna tylko z jednego adresu domeny
Nie powinno być problemu z podwójną indeksacją strony, np. pod adresem subdomeny – strona jest przed tym zabezpieczona.
Strona 404 wygląda na prawidłowo skonfigurowaną
Strona błędu zwraca poprawny kod nagłówka 404 – nie powinna być indeksowana.
System Google SafeBrowsing nie wykrył zagrożeń związanych ze stroną
Aktualnie strona nie znajduje się na listach witryn, które są niebezpieczne.
Czy wiesz, że... możesz - świadomie bądź nie - blokować dostęp robotom Google do określonych zawartości Twojej strony www. Możesz to zrobić za pomocą fragmentu kodu w tagu meta robots lub dzięki instrukcji w pliku robots.txt.
Potencjał treści na Twojej stronie pod kątem SEO
Najprostszą formą wyróżnienia się w wyszukiwarce jest stworzenie unikalnej treści. To ona w dużej mierze wpływa na pozycje i widoczność. Ważna jest nie tylko ilość i jakość, ale także ułożenie contentu. Sprawdź, co powinieneś poprawić, aby zwiększyć pozycje. Pamiętaj, że:
Content is King!
Sprawdź, ile treści jest na stronie głównej friendly-fire.pl/forum:
2400
znaków
(360 słów)
Wygląda na to, że strona ma wystarczającą ilość treści (ponad 1600 znaków)
Brawo! Ilość treści wydaje się być wystarczająca, ale … konieczne będą analizy wyników i konkurencji by ocenić, czy nie należy rozwinąć zawartości tekstowej w celu zwiększenia widoczności strony.
Czy wiesz, że... średnia ilość treści na stronach w czołowych pozycjach Google.com wynosi aż 1 633 słowa, co odpowiada około 10 000 znaków tekstu.
Analiza nagłówków na stronie
Jedną z podstaw optymalizacji są nagłówki HTML. To one ułatwiają zorganizowanie treści na stronie. Określenie ich jest tak samo ważne, jak opracowanie spisu treści w książce.
Nagłówki H1 (liczba: 0)
Nagłówki H2 (liczba: 1)
O nas
Nagłówki H3 (liczba: 0)
Czy wiesz, że... nagłówki HTML oznaczamy znacznikami od H1 do H6, z czego najważniejszy określamy tagiem H1. Idealnie, aby nagłówek ten zawierał np. nazwę produktu na stronie, która opisuje właśnie ten konkretny produkt.
Analiza fraz najczęściej występujących na stronie
Wśród słów najczęściej używanych na stronie mogą znajdować się te, które są istotne dla promocji Twojej witryny w Internecie. Sprawdź, czy takie frazy znajdują się w kluczowych dla SEO miejscach i znacznikach.
Wystąpienia
Treść
Nagłówki
Tytuł
feb 20
postów 10
wątków 10
kbz 8
wrr 7
Ocena wsparcia zewnętrznego dla Twojej strony

Otoczenie strony internetowej to przede wszystkim relacje z innymi podmiotami: użytkownikami, witrynami - i całym środowiskiem wyszukiwarki. Powiązania z innymi stronami, widoczność lokalna czy profil w mediach społecznościowych kreują szanse i możliwości zwiększania popularności serwisu. Bo otoczenie ma znaczenie!

W tej części badania dowiesz się:

Ile linków kieruje do friendly-fire.pl/forum

Co klienci widzą w Mapach Google

Jak wykorzystujesz Social Media

Widoczność Twojej strony w Mapach Google
Prezentacja firmy w Mapach Google pomoże zaistnieć na rynku lokalnym i dotrzeć do wszystkich, którzy szukając w wyszukiwarce dopisują nazwę miejscowości. Również ci, którzy wpisują ogólne wyrażenia, często otrzymują wyniki geolokalizowane. Nie daj się pominąć i wskaż Klientowi drogę do swojej firmy.
System nie odnalazł wpisu dla domeny friendly-fire.pl/forum...
© OpenStreetMap contributors
Nie znaleźliśmy wpisu, ponieważ nie ma uzupełnionych danych strukturalnych bądź zostały one nieprawidłowo uzupełnione
Klienci mogą mieć trudność w odnalezieniu siedziby i ocenie wiarygodności firmy. Do weryfikacji użyliśmy wyszukania po nazwie domeny, nazwie firmy i numerze telefonu. Jeśli masz wpis w Mapach Google, a nie jest on możliwy do znalezienia, sprawdź, czy jest kompletnie uzupełniony oraz czy na Twoje stronie dane strukturalne zostały prawidłowo wykorzystane.
Czy wiesz, że... użytkownicy komputerów (72%) i smartfonów (67%) oczekują, że reklamy w wyszukiwarce będą ściśle powiązane z ich lokalizacją. Podczas podróży 56% badanych szuka w Internecie lokalnych usług.
Widoczność - analiza potencjału serwisu

Potencjał serwisu odnosi się do aktualnie wypracowanej widoczności oraz określa niewykorzystane zasoby. Istotna jest także analiza witryny na tle konkurencji oraz uzyskiwane pozycje w wyszukiwarce na charakterystyczne dla branży frazy.

Z tej części badania dowiesz się:

Jak wysoko wyświetla się friendly-fire.pl/forum i z kim konkuruje

Z jakimi hasłami jest kojarzona

Analiza widoczności Twojej strony w Google
Parametry techniczne, dostępność strony oraz jej otoczenie to obszary wpływające na widoczność w wynikach organicznych. Czy sprawdzałeś, jakie rezultaty przyniosły działania podejmowane przez Ciebie dotychczas? Wiesz, co wpisują użytkownicy w Google przy szukaniu Twoich produktów lub usług? Z jaką częstotliwością? Zobaczmy, czy Twój serwis jest we właściwym miejscu. Poniżej analiza widoczności Twojej strony na najpopularniejsze słowa kluczowe powiązane z jej treścią.
Potencjalna konkurencja w wyszukiwarce
Twoja bezpośrednia konkurencja w wynikach to serwisy wyświetlające się na te same wyrażenia, co Twoja strona. To właśnie z nimi rywalizujesz o potencjalnych Klientów. Sprawdź, ile wspólnych wyrażeń kluczowych dzielisz szacunkowo z witrynami konkurencyjnymi. Wykorzystaj tę wiedzę jako okazję do rozwoju swojej witryny i biznesu.
armacoopcorps.pl 22 wspólnych słów
armaholic.com 18 wspólnych słów
fandom.com 27 wspólnych słów
arma3coop.pl 21 wspólnych słów
armagame.pl 23 wspólnych słów
bohemia.net 18 wspólnych słów
Ocena możliwości promocji strony na chmurę wyrażeń
Każda strona kojarzona jest przez roboty wyszukiwarki z konkretnymi, charakterystycznymi dla niej określeniami. Poniżej prezentujemy przykładowe kombinacje najczęściej wyszukiwanych zwrotów, na które Twoja strona jest w top 50 wyników wyszukiwania. Czy wykorzystujesz te wyrażenia w treści swojego serwisu?
Czy wiesz, że... 15% fraz wpisywanych codziennie do Google to nowe, unikalne wyrażenia! To aż 1,5 miliarda zapytań każdego dnia!
Następne kroki
Przeprowadzone badanie Twojej strony miało na celu weryfikację parametrów istotnych z punktu widzenia SEO. Poniżej podsumowanie uzyskanych wyników.
SEO RATING
55 %
Obszary wymagające weryfikacji i działania
Ocena techniczna
Dostępność strony dla robotów
Potencjał treści
Widoczność witryny w wyszukiwarce
Widoczność witryny
Chmura wyrażeń
Dostępność dla użytkowników
Dostosowanie do smartfonów
Szybkość ładowania
Analityka
Wsparcie zewnętrzne
Linki przychodzące
Widoczność w mapach Google
Obecność w Social Media
Po co poprawiać wskazane parametry?
Czy chcesz być widoczny dla Klientów w Google?
Czy chcesz być osiągalny w mapach Google?
Czy chcesz być dostępny na smartfonach?
Czy chcesz docierać do Klientów przez Facebooka?
Zwiększ widoczność strony dla Klientów!
Zoptymalizujemy Twoją stronę i poprawimy jej widoczność w Google!
Bezpłatna wycena
Pola opcjonalne
Pole wymagane
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Sunrise System to najbardziej doświadczona agencja SEO/SEM w Polsce - od 2003 roku aktywnie wspieramy firmy w budowaniu widoczności i wizerunku w sieci. Znamy potrzeby rynku i dajemy skuteczne rozwiązania dzięki ponad 13 000 wypromowanych stron. Ponad 150 specjalistów i ogromna baza praktycznej wiedzy pozwalają nam badać, testować i przewidywać – tak, by efekty Twojej kampanii były satysfakcjonujące i stabilne.
Świetne wyniki w realizacji kampanii Google Ads dały nam elitarny statusu Partnera Google w randze Premium. Sukcesy w pozycjonowaniu przyniosły największą liczbę opublikowanych referencji w branży.
Zaufali nam m.in.:
Wiemy, jak robić SEO/SEM, co potwierdzają opinie Klientów:
Pozycjonowanie spełniło nasze oczekiwania. Dzięki wysokim pozycjom naszej witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania ilość wyświetleń witryny wzrosła o 480%, a liczba kliknięć o 450%
Jarosław Leciej
Opack Serwis
Dzięki pracy Sunrise System marka Porta zajmuje należne jej miejsce lidera wśród producentów drzwi w Polsce, co pozwala nam rekomendować firmę innym potencjalnym klientom.
Artur Pęksyk
PORTA
Dzięki eksperckiemu podejściu, w pełni wykorzystujemy potencjał Internetu, zwiększając jednocześnie sprzedaż naszych produktów.
Grzegorz Błachowski
TU Ergo Hestia SA